Milyen területre érdemes így váltanom?
25 éves pályakezdő irodalomtanár vagyok. Szeptember óta dolgozom, mivel az egyetem ugye 6 éves volt.
Jelenleg a 172 ezres fizetésemből nyomorgok albérletben (egyedülálló vagyok, családi segítség nincs), de már nem bírom azt, hogy szó szerint nincs pénzem hó végén étkezésre.
Szóval eljutottam a pályaelhagyásig, de nem tudom, merre tovább. Angolul B2-es szinten beszélek, egyéb munkatapasztalatom nincs. Vas megyében, Szombathelyen élek jelenleg, szeretnék Budapestre költözni, de az ottani albérletárak mellett esélytelen lenne. Nőként úgy engem érzem, sokkal kevesebb lehetőségem van itt, nem tudom, hova vennének fel így. A fizikai munkák nem igazán jöhetnek szóba, mert porckorongsérvem van.
SSC be érdemes jelentkezni, ha tényleg érdekel dobj egy privátot, küldök szívesen olyanokat ahol full home office van, így mindegy hogy hol laksz. Angollal diplomával olyan nettó 250 minimum meglesz kezdőkönt.
Üdv, egy 31 éves pályát elhagyott tanár
A 6 év egyetem alatt se számíthattál a családodra?
Barátok? Pesti ismerősök, akikkel tudtok lakást kivenni?
"A 6 év egyetem alatt se számíthattál a családodra?"
Nem, apámat nem ismertem, anyukám pedig szenvedélybeteg, úgyhogy nincs állandó keresete. De egyetem alatt volt szociális és tanulmányi ösztöndíjam, meg kollégium, úgyhogy még tudtam élni.
Na, rengeteg a gyk-n ezek az ez sincs, az sincs kérdések. Nem tudom semmit, nincs familía, nincs egy száll barát se, nincs SSC a városban. Unalmasak.
Mozdulni kell. Gazdálkodd ki, hogy eltudj onnan költözni.
8= big true
Amúgy nyilván első körben próbálj meg bekerülni, 90%-ban állítom, hogy online interjúztatás megy most. Mi konkrétan nyár végéig ki vagyunk tiltva a pesti A kategóriás irodaházból.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu