Vállalnál olyan munkát, ahova napi 100 km-t kellene autózni munkába járás miatt, de magasabb fizetésért?
Céges autó nincs, sajáttal kell lebonyolítani, de az üzemanyag nagy részét fizetik. A 100 km úgy értendő hogy 50 km munka előtt, 50 km munka után. Ami városból ki + alsóbbrendű utakon 45-50 perc alatt teljesíthető. Ha belegondolunk, nem vészes, van aki csak városon belül utazik ennyit.
Előző munkahelyemre is autóztam havi kb 2000 km-t. Az utóbbi 3 évben lett egy kis nyugi, hogy nem kell ennyit utaznom.
A tömegközlekedés sajnos kizárt, mert két műszakban kellene dolgozni. Reggel a legelső busszal sem érnék be időben, éjjel az utolsóval se tudnék hazamenni. Így mindenképp marad az autó.
Fizetésben kb nettó 60-70e plusz lenne havonta. De mivel nem keresek fél milliót (mint itt sokan), az én fizetésemhez képest ez jelentős előrelépés lenne.
Ti bevállalnátok?
Az 50 km nem hangzik rosszul. Nekem az fél óra.
De az 50 perc azért már annyira nem jó. Ez mindennap majdnem plusz két óra összesen.
Simán, sőt én is megtettem. Kb 45-50 perc oda, 55-1:05 vissza.
De ahogy nézem te eddig is kb ugyanennyit autóztál munkahelyre (havi 2000km az közel napi 100km).
Azért ezt jól gondold meg, a saját kocsival ingázás iszonyat költseg is. Ne csak az üzemanyaggal számolj.
Ez önmagában elvisz átlagban havi 100-150 ezer Ft-ot, ha olcson fenntartható megbízható autód van. Plusz az ertékvesztés, ekkora futásteljesítmenynél az is komoly tétel.
Agyagilag biztos nem éri meg.
Köszönöm, de az ingázásban volt részem mint írtam.
3 évvel ezelőttig 8 éven keresztül jártam, de nem napi szinten, hanem vasárnap éjjel vagy hétfő hajnalban 250 km autópályán, utána péntek délután ugyanez a másik irányba. 100-150eFt-ot havonta soha nem kellett szerencsére az autóra költeni az üzemanyagon felül. Téli-nyári gumiszettet használva, az egyenletes tempomatos autópályázás következtében előbb öregedtek el a gumijaim, minthogy kopásjelzőig koptak volna. Egy fékbetét garnitúra is kihúzta simán 140.000 km-en keresztül.
Most nem autópályán kellene járnom, hanem 4 számjegyű mellékutakon. Aki ezen 100-as átlagot úgy letol, hogy több településen is át kell hajtani + városból ki-be, annak gratulálok. Mert az azt jelenti, hogy a települések között minimum 130-140-nel kellene tolni a keskeny, kátyús sz.r mellékúton.
Autót nem szeretnék venni. A mostani 3 éves 43e km-rel, dízel. Szerintem még jó darabig alkalmas lenne erre a feladatra. A teljes üzemanyagköltségem 12-14e Ft lenne egy hónapban, szerintem nem vészes. Most is fizetek annyit, pedig városon belül járok, de egy fillér hozzájárulás nincs.
A mostani munkahelyemről mindenképpen szeretnék váltani. A fent vázolton kívül lenne még egy lehetőségem. Ott a fizetés ugyanannyi, de kevésbé szimpatikus más szempontok miatt. Ott 30 km oda körbe az M0-son, 30 km vissza. Tehát távolságra kevesebb, ez csak napi 60km. Viszont a reggeli és délutáni csúcsidejű dugóktól tartok. Időben valószínűleg nem lenne sokkal kevesebb, sőt.
Ugy látom már eldöntötted, de valahol sejted, hogy ez ráfizetéses buli lesz, ezért inkább várod hogy rábeszelnünk, hogy ez jo lesz.
Nem lesz jó.
Ez több,mint évi 25e km csak munkábajárasra szar mellékutakon, 3 éves kocsidat majd hordhatod évente 2x-3x futóműszervizre, majd megismerkedsz az amortizáció fogalmával, nem az üzemanyag fog sokba kerülni, ezt többen is írtuk, te megsem latsz tovább ennél.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!