Milyen fizetéssel rendelkeztek fuvarszervezőként?
2021-ben mennyit kerestek belföldi vagy nemzetközi fuvarszervezőként? Pontosan mi a feladatotok, mekkora flottàt vezényeltek? Nyelvtudás/tapasztalat?
Kezdem én:
- nemzetközi fuvarszervező (1 idegen nyelv)
- 10-12 kamionból álló flotta
- 4 év tapasztalat
- nettó 400.000 Ft
- az összes megbízást én magam szerzem külföldi partnerektől (fix+timo), mellyel mozgatom a flottát
A béremet alacsonynak tartom és rengetek portálon 3-5 éves béreket olvasni, mely meg sem közelíti a valóságot.
Én Quality mérnök vagyok 4 év tapasztalattal. Jelenleg kb nettó 420 ezer + Cafeteria amit kapok. Ez a következő fél évben felmegy kb nettó 500-ra.
2 idegennyelvet beszélek (ebből angol az tárgyalóképes, a német inkább csak társalgás szintű)
Napi feladatom főként a reklamációk kezelése, ledolgozása amiket kapunk, illetve a vevői kommunikáció, ezen reklamációk prezentálása (Vevő alatt itt az autógyárakat értem). Bár ennyivel nem lehet lefedni egy Quality mérnök teendőit, de ez teszi ki a többséget. Nyilván ennél összetettebb, de most ez nem annyira releváns.
Szerintem a te nettó 400-at fuvarszervezőként teljesen jó. Nálunk is van jópár fuvarszervező, többségük ennyit keres mint te.
5 év tapasztalat, 10 nyerges, angol, nemet C1-es nyelvtudas.
Bruttó 1.1 millió ft + 13. havi, + lakhatasi tamogatas, + havi 50 cafeteria, + egeszsegbiztositas
Sziasztok!
Köszönöm szépen a válaszaitokat!
1/1: Mi az a maximális összeg ami elérhető nálatok fuvarszervezőként? Mekkora tapasztalattal rendelkeznek, akik jelenleg az alábbi keresettel rendelkeznek és mi a pontos feladatuk? Cafeteria mindenkinek egységesen jár, ez mekkora összeget tesz ki havonta?
2/2: Rendelkezel külföldi cégnél szerzett tapasztalattal, esetleg saját partneri körrel? Jelenlegi kvalitásoddal Magyarországon átlagosnak vagy kiemelkedőnek ítéled meg a béred a szakmában?
Még egyszer köszönöm a válaszaitokat. Sajnos ez a kérdés is megrekedni látszik, mint ez eddigiek. Sajnos sehol nem találok naprakész információt, fuvarszervezői bérről(Ami pedig naprakésznek látszik, tudjuk, hogy az évekkel ezelőtti.). Személyesen senki nem szeret vagy mer bármit is mondani. Kicsit nehéz így magunkat elhelyezni a piacon. Egyre jobban azt érzem, olyan nehéz megbízható/szaktudással rendelkező fuvarszervezőt találni, mint sofőrt. Mi a véleményetek?
#1-es vagyok:
Nálunk a sima fuvarszervezők szerintem mindennel együtt nettó 450-500-at kapnak maximum. Az a bérkategóriájuk teteje. De ez nem a kezdő fizetés, illetve nem a pályakezdők kapják. Szerintem minimum 5 éves tapasztalat kell, hogy ezt valaki megkapja. Illetve a cégünknél eltöltött évek sem ártanak hozzá.
Feladatuk:
- Vevői lehívások felkövetése, azok továbbítása a termelés felé (ez alapján termeléstervezés / ütemezés a termelésvezetővel)
- Kiszállítások szervezése a vevőkhöz
- Beszállítókkal való kapcsolattartás az alapanyagok érkeztetésére
- Nyilván a készletek (késztermék + komponensek) folyamatos monitorozása
- Csomagolások, csomagolási utasítások meghatározásában való segédkezés
Nagyvonalakban ennyi. Nyilván van sok más is, de idejük nagyrészét ez teszi ki. Nyelvtudás kell hozzá.
Ennél pontosabban nem tudom, mert én nem vagyok fuvarszervező :D
Cafeteria viszonylag egységes igen. Talán Br. éves 240 ezer a keret. De erre nem esküdnék meg.
Van ennél feljebb is fizetésben, de az már nem sima fuvarszervező. Azok nálunk már úgynevezett SCM-ek (gondolom máshol is így, vagy hasonlóan hívják) Supply Chain Manager. Felettük meg logisztikai vezető.
Magyarorszagon vegeztem szallitmanyozast - logisztikat.
Majd külföldre, nemetorszagba jöttem dolgozni. (elöször gyari munkat, több evig majd mikor veget ert, gondoltam egyet, miert ne probaljam meg itt a szakmat)
Több,mint 3 eve vagyok a cegnel. Netto 1700 Eurot kapok. Nincs cafeteria, sem 13.fizetes.
En csak a ceg "ügyitezesi reszenel vagyok"
-szallitmanyok nyomonkövetese
-kapcsolattartas az ügyfelekkel
-megrendelesek beerkezese, feldolgozasa
A konkret fuvarszervezöi munkat, a dispo-s kollegak latjak el, akik a napi fuvarokat szervezik, es a külföldi - (pl.olaszorszagba szallittunk vonaton) van partnertkapcsolatunk Ausztiaba, es Magyarorszagon is. Ezekkel kapcsolatos feladatokat ök latjak el. Böven 2300 euro felett keres(hetnek) Nem tudom, mert erröl itt nem beszel senki.
Belföldezek csak, nemzetközim heti 2 van, angol középfok
7 éve vagyok itt, ebből 2 év gyed volt
Megbízást kapok, nagy multi, nagyjából fix napi kiszállításokkal, ami kb napi 2-3 kör 24 tonnás, 10 fuvar 12t vagy 7.5t, plusz furgonos apróságok
Nagyjából ilyen egy nap
Bruttó 550 per hó alap, fizetett túlóra van néha (havi 50-60e plusz pár óra ügyelettel) cafeteria + 13. 14. havi bér is van
Kedves “ötös”!
Köszönöm a külföldi tapasztalatod megosztását és részletes bemutatását!
Kedves “hatos”!
Az 50-60 ezer plusz az bruttó összeg? Illetve a 13-14. havi fizetésen felül van még cafetéria?
Köszönöm a válaszod!
50-60e nettó
A +2 havi fizetésen felül Szép kártya van, mint cafeteria, havi 20e nettó.
Kedves “nyolcas”!
Köszönöm szépen!
A pár óra túlórát hogyan értetted? Bent kell maradni a cégnél? Vagy ez otthonról? Ezt mi alapján számolja el a cèg?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!