Dolgoznátok olyan helyen, ahol kismillió projekt van és az ügyvezető sem tudja milyen plusz feladatok lesznek, vagy mit akar?
Voltam egy cégnél, ahol az ügyvezető kb semmi mellett nem tudott elköteleződni. Vagy 4-5 projektet (vállalkozást) sorolt fel, amik vagy elindultak, vagy nem, plusz még XY emberrel áll szerződésben, hogy átvesz feladatokat.
Az új embernek kellene X feladatkörön belül mindegyikkel foglalkozni, random. Megkérdeztem, pontosan mi lenne az, nem tudta. Mik lesznek a jövőben, nem tudta. Semmire nem tudott válaszolni, kb ahogy esik, úgy puffan a dolog. Útközben kitalált pár plusz feladatot (amik túl kívül esnek a tapasztalatomtól és nem szívesen csinálnám) megkérdeztem, azzal is az új ember fog foglalkozni? hát nem tudja.
Volt egy másik ember az interjú, akit útközben rakott át más pozira, amire nem is eredetileg vették fel.
Az egész nekem egy ad-hoc káosznak tűnik, ahol nincs folyamat, de előre látás sem. Csinál új projekteket, aztán az menjen valahogyan. Olyannyira nem tudja, hogy elmondta, elég régóta keres embert, de neki nem alkalmas senki.
Hasonló helyen dolgozom, nekem tetszik.
Mindent rámhagy a nagyfőnök ezért azokat a feladatokat választom ami tetszik.
Ezzel meg is oldódik az összevisszaság kérdése mert amibe időt és energiát fektetek az a project szépen halad és ügyfél is elégedett. Amire meg nem jut időm az elég hamar megszűnik.
"Mindent rámhagy a nagyfőnök ezért azokat a feladatokat választom ami tetszik."
Itt nem volt szó választásról, mert azt sem tudta megmondani milyen feladatok vannak, mire van szüksége
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!