Kötnének más cégeknél szerzett tapasztalathoz a vezetők előmenetelét?
Nálunk a cégnél a vezetők többsége nagyon régi bútordarab, ezen kívül maximum 1 munkahelyük volt 10+ éves munkatapasztalat mellett és az is pályájuk elején.
Szerintetek mi a fontosabb? (Racionálisan illetve a cégeknek, külön-külön)
A lojalitás
/
vagy a több cégnél (kis és nagy) megszerzett tapasztalat (3-5 évek), amiből a jókat esetleg megpróbálhatja átültetni az aktuális cégbe? (Legyen az szakmai, soft-skill, process)
Ez cégkultúra függő. Lásd német autóipari multi ( Audi ), kezdetben a csapatba csatlakozó munkavállalók egy részét indokolatlan magasságokba emelték, természetesen egy része megérdemelten jutott el odáig. Abban a cégkultúrában fontos a lojalitás, azt honorálják is (akár indokolatlan mértékben is).
Dolgoztam egy Kanadai multinál, ahol pedig lehettél ott 30 éve is, ha nem voltak elég jó skilleid, networkod nem jutottál feljebb, mert mindig talaltàk jobb külsőst, mint te, aki lehet aztán 2 év után elment, cserében addig maxot nyújtott magas szinten.
Szintén német autoipari cég.
Itt is csak a leglojálisabb jut magas pozíciókba. Ez van akinél működik, de sok esetben jobb lenne egy hozzáértő.
Szintén német autóipari cég.
6 éve vagyok itt, de még most is 2 "szinttel" lentebb vagyok, mit ahova nemrég új embert vettek fel.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!