A Netpincér és a Wolt hogyan működik?





Rövid távon bárki, bármilyen végzettség nélkül megkereshet vele +400 ezert és még sportolsz is.
(Persze ha bringával csinálod. Autóval és robogóval kevesebbet keresnek az emberek)
Viszont ez nem olyan dolog, amit 10 éven keresztűl fogsz csinálni. Nem hiszem, hogy testileg bírnád, mert csak úgy lehet vele jól keresni ha agyon dolgozod magad, így egy idő után biztos nem bírod az iramot és a havi 50 ezres katából szinte semmi nyugdíj nem lesz.
Tökéletes egyetemistáknak és olyanoknak akiknek gyorsan kell kell egy ideiglenes, de jó pénzforrás.










2# Bicikilis futár vagyok még most is, de ez az utolsó hónapom az egyetem jelenléti oktatása miatt.
Ettől függetlenül ma is csak 3 órára ugrottam le gyorsan és összesen kézbe kapott borravalóval együtt 9800 körül jött ki. Ha azt leosztod hárommal az 3267 forintos órabér.
Ez nem volt kifejezetten jó nap, de nem volt rossz. 2500 alá az órabérem csak 1-2x ment a nyáron. Egyszer a Roadrunner (Netpincéresek használják. Ezen az applikáción kapjuk a címeket) nagyon megszivított hosszú címekkel és ritkán is jöttek, így kb 2000 volt az óradíjam.
Átlagosan szerintem 2750 FT körül lehet.
Jelenleg heti pár órában csinálom egyetem miatt, sőt ez az utolsó hónapom, mert tovább nem bírom BMEn 38 kredittel.
Elhiszem, hogy robogóbal jobbak a számok már csak azt tekintve, hogy nekik 100 forintal több a címpénz és 50 forinttal több az alap órabérük, de nekik rengeteg plusz költség van, ami a bicikliseknek nincs.
Nekem konrkétan 100%ban megmarad az egész. Nincs semmi költség.
Időnként pár defekt, de egy új belső 1000 forintba kerül és átlagosan 300-400 kmrenként van 1 defekt.
Rengeteg biciklis van, aki még nálam is jobb átlag óradíjakat csinál és ezt nem napi 6 óra mellett amit én csináltam hanem 10-12 órában.
Konkrétan találkoztam olyan futárral, aki havi 35 ezerért bérel egy elektromos biciklit és végig tolja mindennap vele a 12 órát. Az ő elmondása szerint meg sem érzi fizikai értelemben. Egyátalán nem fárad el a tekerésben, inkább csak a hosszú műszak miatt.
Most ennek nem számolok utána, de a te fantáziádra bízom, hogy ő mennyit kereshet...
2# Szerintem te nem tudod miről beszélsz.





Ja azt amúgy ki is felejtettem, hogy én azért tekertem ilyen keveset (napi 6 órát, kb havi 120 órát), mert én +110kg voltam amikor elkezdtem és akkor ültem rá szinte előszőr a biciklire.
Most 96kg vagyok. Ez sem optimális, de már hozzászoktam és most már én is bírnám a folyamatos hosszú műszakokat, viszont már nincs időm, ami nem is baj, mert ez csak egy "fun" rövid szakasza volt az életemnek. Ezek után úgy sem fogok valószínűleg fizikai munkát végezni.





Napi 10-12 óra kerékpározás fizikailag nagyon megterhelő. Elhiszem, hogy vannak, akik képesek rá, de szerintem a többség nem bírná. Szerintem ne ez alapján kalkuláljuk a várható havi bevételt, és ne is egyszeri, néhány óra alatt befolyt pénz alapján. A borravaló pedg teljesen kiszámíthatatlan, napi pár száztól pár ezer forintig terjedhet. A Netpincér jobban fizet, de gondolom, a csoportbesorolásod is elég jó lehet, ha sikerül pörgős műszakokat foglalnod. Viszont aki kevesebbet dolgozik, és emiatt hátrébb kerül a rangsorban, az valószínűleg nem jár ilyen jól.
Az elektromos kerékpárban tényleg szuper, hogy nem fáradsz el rajta, de a többség emberi erővel hajt, elektromos bringás futárt alig látni.





#4 Mivel havonta 120 órát dolgoztál, magad sem kerestél 400 ezret, csak megtippelted, hogy aki nagyon sportos és eltökélt, az AKÁR annyit is megkereshet.
#5 A kék és a piros cég díjazása is nyilvános, az oldalukon megtalálsz minden infót. A Netpincérnél van fix alap órabér, de a címpénz kicsit kevesebb. Így is jobban fizet, mint a kötetlen munkaidőt biztosító Wolt, ahol a címpénz kicsit több, viszont órabért csak azokban a vidéki városokban ad, ahol vannak előre lefoglalható órák. A Netpincérnél főként előre lefoglalt műszakban dolgozhatsz (műszakot teljesítmény alapú csoportbesorolás szerinti sorrendben foglalhatnak a futárok), kivéve, ha valaki leadja a foglalását, és te átvállalod, vagy amikor épp nagyon sok a rendelés, akkor egyeztetés alapján alkalmilag beugorhatsz.





Interjú egy tapasztalt biciklis futárral:
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!