"ITMS Service Desk Analyst" mennyi a reális bérigény?
Figyelt kérdés
Ez alapján elég sok mindent kell csinálni, de "Analyst" gondolom nem annyira technikai a pozíció?
Angolom szerintem elég lenne, technikai dolgokra fogékony vagyok.
2021. szept. 6. 11:40
2/5 anonim válasza:
kezdő állás, inkább bruttó 400 at mondanék
3/5 anonim válasza:
BT-nél nem tudom, hogy mennyire van workflow leírás, de ez bizony technikai meló. Telefonon felhív az ürge, hogy az Outlook nem akarja szinkronizálni a leveleket, neked meg ki kell derítened, miért. Ha megvan mindenre a process, akkor csak átnézed és végig mégy rajta. Ha nem, akkor bizony kell a technikai tudás és a Google-fu, hogy megkeresd a megoldást.
Dolgoztam ilyen poziban, igaz nem BT-nél, soha többet. És a bruttó 400 az ehhez kevés. Én legalább bruttó 550-et kérnék.
4/5 anonim válasza:
Kezdőnek senki sem fog helpdeskre 550 bruttót adni... teljesen irreális elvárás 400 nagyon max 450, azért ez a legegyszerűbb it support meló.
5/5 anonim válasza:
#4: 7 évvel ezelőtt kaptam ilyen melóért bruttó 340-et, ne csináljátok már, hogy 400...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!