Mennyi egy német kamionsofőr fizetése?





Senki nem ringatott senkit sem hülye álmokban, de aki azt írja, hogy egy kamionos 1500 eur-t keres az egy nettó idióta vagy hazudik, mert ilyen nincs. 2000 eur nettó alatt CE kategóriás sofőr nincs Németországban, csak azok akik esetleg mellékállásban/nyugdíj mellett csinálják meg persze a nyelvtudás nélkül szerencsétlenkedő közvetítős "keletiek", de ők ugyebár nem német cégnek dolgoznak.
"Nem az mint ami otthon van, hogy eloraknak neked, hetfon csak felakasztod a potot es majd szerda-csutortokon leraksz egy helyen"
Ilyen fajta munka, Mo-n is ritkaságszámba megy, orbitális csókosnak kell lenni ehez.





Kérdező, ha jó pénzt akarsz keresni akkor ajánlom a darabárus adr-t végezd el és utána ülj forgózsámolyos autóra. Az első 1,5-2 hónap elég nagy szívás, de miután megtanultad a tolatást jobb munka nemigazán van. A papírokat a legtöbb helyen csak felkel kapni kontit cserélsz és mehetsz. Beszéltem ilyen sofőrrel napizós munka, (kb) 2500 nettó euró/hó , van neki napi kettő konténer cseréje, nincs békázás meg egyéb szívás. Depók és logisztikai központok között rohangálsz, nincsenek kis magáncímek az istenháta mögötti falukban, mint mondjuk ponyvással vagy hűtőssel.
A tengeri konténerezés is hasonlóan jó tud lenni, sokak szerint unalmas, de én inkább üldögelek egy klímás fülkében laptopot nyomkodva, mint hogy békázgassak tonnákat az 50 fokos ponyva alatt, vagy a bolti áruterítéssel cseszekedjek. Csináltam mindegyik típusú munkát, egyáltalán nem hiányzik a ponyvázás, spaniferezés és ehez hasonlók.





#11 ritkasag? Hat nem tudom, elozo cegemnel ugyan nem volt elorakva nekem semmi (vagyis talan 2x 1,5 ev alatt), de 1000 km alatt nem nagyon jartam, 1 fel 1 lerako. Most ahol vagyok ez a 2. turnusom, mind a ketszer eloraktak nekem a potot, erre vannak a belfoldesek itt, ahogy lennie kellene, es nem hogy azok belfoldon dolgozzanak te meg nemzetkoziskent belfoldezel is.
#12 az a baj azokkal, hogy allandoan ejszaka jarnak, en ez miatt nem szivesen vakulnek meg... Mert igenis iszonyat rontja a latast az allando ejszakazas, es a testednek is nagyon rossz ez az ossze vissza alvosdi, mert amikor hazamesz akkor nyilvan ejszaka alszol majd nappal "elsz".
+ nappal nem lehet nornalisan pihenni, mert mindenki zajong korulotted, nyaron meg 50 fok van a fulkeben





#13
Egyáltalán nem járnak állandóan éjszaka. Ezt is csak azok terjesztik akik sose csináltak hasonlót. Ugyanúgy van állandó nappal, én sem dolgozok sosem éjszaka. Lehet válogatni, nem kötelező éjszakát vállalni keresni kell egy olyan céget aki nappal dolgoztat és kész.
Kontinál sincs gyüjtőzés, 1 konti (az esetek 99,9%-ban) 1 felrakó/lerakó attól függően, hogy töltött vagy tölteni való a konténer utána vissza a kikötőbe és a kalmár leveszi. Ha valaki betanul forgózsámolyba akkor 1 konténer csere meg kb 3 perc.
"+ nappal nem lehet nornalisan pihenni, mert mindenki zajong korulotted, nyaron meg 50 fok van a fulkeben"
A kérdés napizósra vonatkozott, én erre is írtam. Németo.-ban Hamburg környékén rengeteg a napizós konténeres munka. Forgózsámolyosban meg sose volt divat a bennalvás.










Én azt mondom ki kell próbálni idővel azokat a pótokat amiket szeretnél? Ezekután lehet választani melyik tetszik?
Tartályos,Ponyvás,Hűtős,Dobozos,Konténeres,Autó szállítós stb..




















A lengyelek miatt egyáltalán nem kevesebbek már a bérek, ez is csak egy ilyen tipikus nagyokos parkolói duma. Éppenséggel a legmagasabb átlagbérek Mecklenburg-Előpomeránia tartományában vannak a lengyel határ mellett.
Az összes lengyel akivel dolgoztam kiválóan beszélt angolul vagy németül magyarok közül a kutya sem. Amúgy éppen a magyarok verik le az árakat Bécs és környékén például.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!