Első munkábalépés - valaki segítene ezekkel a kifejezésekkel?
Többek között ezeket az iratokat, dokumentumokat kell magammal vinnem az első napra: munkabérből történő levonásról nyilatkozat, elektronikus bérpapír kérelem.
Valaki tudna segíteni, hogy ezek pontosan mit jelentenek, és "mit kell magammal vinnem"?
A válaszokat előre is nagyon szépen köszönöm.
Levonásról csak akkor kell banki határozatot vinned, ha van ilyened.
Másodikban meg a HR-es biztosan tud segíteni, szerintem valami céges egységes nyomtatvány lehet.
Munkabérből történő levonás IGAZOLÁS, nem nyilatkozat.
Azt az előző munkáltató állítja mindig ki. Akinek nem volt még előző munkáltatója, annak ilyene nincs.
Ilyenkor az "első" munkáltató írásban nyilatkoztatja a leendő "első" dolgozót, hogy munkabérből levonandó letiltása nincs.
"elektronikus bérpapír kérelem." Ilyet nem ismerek, de gondolom egy kérelem arra vonatkozóan, hogy a havi bérlapodat elektronikus formában biztosítsa a cég, ne pedig papír alapon. Véleményem szerint ezt a leendő munkáltató tudja biztosítani.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!