Jobb metróvezetőnek lenni, mint mozdonyvezetőnek lenni?
Figyelt kérdés
2021. jún. 6. 13:19
1/10 anonim válasza:
mozdonyvezetőként kevesebb retardáltal találkozol
2/10 anonim válasza:
A metróvezetőkre idővel nem lesz szükség, a 4-es metró is teljesen automata, a világon korábban is volt már ilyen. A 3-as metró is félautomata amióta létezik és a 2-es is az lett, amikor 2007-ben felújították. Ez annyit tesz, hogy maga a szerelvény magától megy, a vezető csak ajtót nyit, zár, majd megnyomja a start gombot, erre a metró elvezeti magát a következő állomásig. Majd ha egyszer eljutunk odáig, hogy nem lopják a közpénzt, benne van a pakliban, hogy teljesen automatizálják a rendszert.
3/10 anonim válasza:
2-es, az M3 tudtommal még nem félautomata. De ettől még a jövő az, ahogyan írod. A munkám miatt a mozdonyvezetői oldalt elég jól ismerem, bár (még) nem küldött el a cég tanfolyamra. Azt tudom mondani, hogy nehéz hivatás, nagy felelősséggel, sok hátülütővel és buktatóval, de ha valakinek van hozzá affinitása, azok nagyon szokták szeretni, meg is értem, hogy miért. Emellett a fizetés is aránylag jó, ahhoz képest, hogy érettségivel + kb 1,5 éves tanfolyammal lehet csinálni, kifejezetten (akinek több éjszakása meg vezetési órája van az adott hónapban, jóval többet visz haza, mint én kezdő mérnökként). Ezzel szemben a metrónál ugyanúgy megvan a felelősség, meg a normál életritmushoz kevéssé igazodó beosztás, de monotonabb, és a pénz is lényegesen kevesebb. Ráadásul amíg a vasúton még nagyon sokáig nincs realitása Magyarországon az önvezető vonatok szélskörű elterjedésének, metrónál annál inkább van.
4/10 anonim válasza:
#3, de félautomata volt már a 90-es években is, jelenleg is az. Az más, hogy nem használták, mert a pálya rossz állapotban volt, nem lehetett gyorsan menni, de az automata ezt nem veszi figyelembe (azt feltételezi, hogy rendesen karbantartják), mindig a megengedett maximum közelében hajtja a vonatot. De most, hogy lassan kész a felújítás, jó állapotú a pálya, már semmi akadálya, hogy használják.
5/10 anonim válasza:
Már kérdezted, és akkor is hasonló válaszokat kaptál.
https://www.gyakorikerdesek.hu/kozlekedes__tomegkozlekedes__..
6/10 anonim válasza:
Egysik se, rabszolgamunka mind a kettő
7/10 anonim válasza:
"Egysik se, rabszolgamunka mind a kettő"
Nem vagy tájékozott a témát illetően. Ez a saját szegénységi bizonyítványod.
8/10 anonim válasza:
Havi 200-230ezerért akkor mi, ha nem rabszolga munka? 😂
9/10 anonim válasza:
A mozdonyvezetők még a MÁV-nál is majdnem kétszer ennyit keresnek, kedves 8-as. Maszeknál közelebb van a szorzó a 3-hoz ahhoz képest, amit odaböfögtél.
10/10 anonim válasza:
El vagy varázsolva, egy vezér legalább a kétszeresét keresi.
Ezért is sokkal jobb munka, mint a metróajtó-zárogató bioroboté.
Egy vezérnek ismerni kell a gépet. A metróban elég tudni a hogyant, a mozdonyon a miértekkel sem árt tisztában lenni. Ott nem működik az a filmes poén, hogy én csak vezetem, de hogy mitől megy? fogalmam sincs...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!