Ha új munkahelyre megyek, akkor kellenek e a régi munkahelyi papírok, ha a régi munkahelyem tavaly volt?
Tavaly Március óta nem volt munkahelyem. Amiket papírokat onnan kaptam azokat bevittem a munkaügyibe, hogy 3 hónapig kapjak segélyt, később a Tb-met is elintéztem, hogy 1 évig ne kelljen fizetni, és az még érvényes is, de már azóta minden papíromat kiszelektáltam.
Nekem ezeket pótolnom kell, vagy majd az új munkahelyen csinálnak újakat? Egyáltalán milyen papírokat szoktak adni kilépéskor? Ezek azért kellenek, hogy az új munkahely kiszámolja, hogy még mennyi szabadságot vehetek ki? Vagy van más is?
Van két lap a letiltásokról, most már csak az lenne érdekes, de ha tavalyi szerintem mindegy. Lenyilatkoztatnak hogy nem adtad le.
TB kiskönyv ugyanez, mivel a biztosításod megszakadt, nem érdekes ha nem tudod leadni, nyilatkoztatnak és kiállítanak egy újat.
Amúgy a kilépő papírok a következők:
-Adóadatlap (SZJA bevalláshoz) - általában több oldalas
-Járulékigazolás (ezt még én se tudom mire jó :p talán nyugdíjhoz, de ki őrizgeti...)
-Munkáltatói igazolás a munkaviszony megszűnésekor - ezen van pár érdektelen adat plusz a letiltások
-Igazolás tartási kötelelezettségről - értelemszerűen
-Igazolólap álláskeresési járadékhoz - ezt az egyet kellett volna a munkaügyiben leadni, meg a kiskönyvet
-TB kiskönyv
- + ha olyanjuk van, kiadhatnak még egyebeket is (utolsó havi bérlap ami igazából nem kilépő igazolás, adott évi SZÉP kártyás igazolás, kieső idők külön lapon)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!