Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Karrier, fizetés » Miért nézik le sokan a helpdes...

Miért nézik le sokan a helpdeskeseket?

Figyelt kérdés
Azt vettem észre, hogy az informatikusok sosem említik tisztelettel azokat akiknek a feladata az ügyfél támogatása vagy a rendszerek üzemeltetése (kivéve ha épp ebben a munkakörben dolgoznak). Érdekel a jelenség oka.

2020. dec. 11. 06:28
1 2 3
 1/21 anonim ***** válasza:
83%
Mert nem biztos, hogy igazán mélyrehatóan ismerik a rendszereket. Általában azon informatikusok a helpdeskesek akik valójában ügyesebb felhasználók.
2020. dec. 11. 06:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/21 A kérdező kommentje:

Ebben igazad van, de szerintem etikátlan, műveletlen, és kifejezetten buta dolog lenézni valakit a tudása vagy a képességei miatt. Nem fér a fejembe hogyha olyan sok az okos és művelt informatikus, akkor hogyan nézhetik le a náluk egyszerűbb foglalkozásúakat, hiszen ez alapján le kell nézniük az árúfeltöltőket, zöldségeseket, gyorséttermeseket stb-ket is, hiszen számukra az ő munkakörük is viszonylag kevés kompetenciát igénylő.

Ezek a feladatok automatizálhatók a legtöbb esetben, de amíg nincs minden vállalkozásnak erőforrása arra, hogy ezeket megvalósítsa addig embereknek kell elvégezniük őket. Ha pedig muszáj végrahajtani őket akkor mire jó az ítélkezés?

2020. dec. 11. 06:51
 3/21 anonim ***** válasza:
44%

Lehet. De ilyenek. Most hogy írtad ezt volt időm és kitöltöttem 2 db helpdesk illetve it support quizt amit leltem a neten.

Mindkettő 100 százalék lett ugy, hogy nincs közöm az IT-hez sőt a munkámhoz számítógép se kell, csupán hobby.


Ez alapján kijelenthetem hogy egy jó szakember mivel a tudásomat maximum jopofanak tartja, de valódi szaktudásnak nem, így nem csoda ha úgymond lenézi.

2020. dec. 11. 06:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/21 anonim ***** válasza:
93%
#3 az a 2 ddb helpdesk illetve it support quiz valószinűleg valami hülye játék volt, mint a "milyen kenyér lennél" és társai. Ebből kiindulva, ha kitöltök 100%-ra egy (azaz kettő) "Milyen CEO lennél?" quizt, akkor CEO lehetnék pl a Microsoftnál? Ennyire ne legyünk már aberráltak, hogy néhány netes, játéknak szánt teszt alapján ítélkezünk, könyörgöm...
2020. dec. 11. 07:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/21 anonim ***** válasza:
41%

Hulyeseget kerdezel, szerintem teged ezert az eszjarasert neznek le.

Mindig van es lesz aki lenez valalkit fuggetlenul szakmatol vagy tarsadalmi helyzettol.

En peldaul gazdag vagyok de lenezem a rasztahajuakat

2020. dec. 11. 08:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/21 anonim ***** válasza:
74%
Itt most arról volt szó, hogy valaki azért gondol valamit könnyűnek, mert néhány játéknak szánt tesztet kitöltött maximális pontszámmal, nem arról, hogy te gazdag vagy és milyen ruha nem tetszik, de örülök, hogy legalább iskerült felfogni a dolgot. Itt látszik egyértelműen, hogy a sok pénz nem mindig jár sok ésszel.
2020. dec. 11. 08:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/21 anonim ***** válasza:
84%
Miért mondja el az összes helpdeskes, hogy szeretne előrébb jutni, szeretne izgalmasabb, jobb(an fizető), érdekesebb, komolyabb feladatokat végezni?
2020. dec. 11. 09:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/21 anonim ***** válasza:
85%

A Helpdesk az IT terület aljamunkája. Általában kétféle ember dolgozik helpseken: az egyik, aki szimplán csak power user, de nem ért semmihez, így ez marad neki. A másik, aki ugródeszkának használja, amíg elegendő tapasztalata nincs, aztán továbbáll pl devops, network vagy hasonló irányba.

Aki tartósan beleragad a helpdeskbe, azt szokták lenézni, mégpedig azért, mert az ilyeneknek többnyire nincs mély tudása, sem ambíciója a fejlődésre.

Amúgy a helpdesk melót nem lehet 4-5 évnél tovább csinálni anélkül, hogy bele ne őrülnél.

2020. dec. 11. 09:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/21 anonim ***** válasza:
81%

Elképesztően proli hozzáállásra utal bárkit lenézni, hiszen az életünk csak döntések sorozata, mindenki hibázik így vagy úgy.


Ettől függetlenül a kérdés is elég provokatív és általánosító, én például mindig hálás vagyok ha valaki segít nekem, ahogy a legtöbb ismerősöm is.


Egyrészt felcsapnám a helyedben a lexikont a kisebbségi komplexusnál, másrészt megtanulnám függetleníteni az önértékelésem mások véleményétől.


A jelenség oka tehát a proliság, de szerintem intelligens ember nem néz le senkit, így ez egy elég elzárt jelenségnek tűnik.

2020. dec. 11. 10:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/21 anonim ***** válasza:
74%
Amelyik informatikus lenézi a helpdesket, annak a cégénél két hétre fel kellene függeszteni a helpdesk szolgáltatást, hogy személyesen neki kelljen válaszolni a „hol kell bekapcsolni a számítógépet” és a „micsinájjak, ha nincs bedugva a router” szintű kérdésekre, majd megtanulja megbecsülni azokat, akik ezt távol tartják tőle és csak azt engedik át, akivel tényleg neki kell foglalkoznia.
2020. dec. 11. 21:41
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!