Bárdi autó, unix kiszállító, állásinterjún milyen kérdések vannak?
Bárdis furgon múltkor úgy tolt le az M7-en 150-nél, hogyha csak elveszem a lábam a gázról már összeérunk.
Értem én, hogy határidőre mennek de nincs ott valami flotta menedzser rendszer ami bejelezne egyértelmű gyorshajtásnál?
Visszafelé, érdekes, krvara ráért külsőben 120-szal, 5 után, olyankor meg a túlóra ketyeg mi? Elmebetegek.
Masik autoalkatresz raktar, sajnos “muszaj” ugy vezetniuk, mert a raktarban szarnak a kiszallitasi hataridokre a komissiozok, ha valamivel pontban 10-re kene vegezni, ok 9:55-kor meg olyan kenyelmesek, mintha a reggeli kavet szurcsolnek otthon a kanapen, senkit nem erdekel, hogy meg nem vegeztek.
Szoval az esetek 80%-aban eleve kesve indulnak, az ugyfelnek meg van mondva, hogy x napon ekkorra ott lesz a cucc, ha te bemesz egy boltba egy megbeszelt idopontra, es elkuldenek, hogy bocsesz, de meg nincs itt, akkor lehet a masodik ilyen alkalom utan nem naluk vasarolsz majd.
Szoval az alapoknal van elcseszve a rendszer, az autos meg talan be tudja hozni a kesest, plane autopalyan.
22-25 körüli kis pi csákat alkalmaz a bárdi a hr re, akik nem néznek utánad, hogy ki vagy mi vagy te, hanem te azt mondod az interjún, hogy 10 éve sofőrködsz furgonokkal, profin megírod magadnak a fuvarterveket, akkor tied a meló.
kb ennyi.
szóval nyugodtan írhatsz kamu önéletrajzot is, ha nincsen meg a kellő év rutinod kiszállításban és furgon vezetésben, mert le szarják a kis pi csák, csak le akarják tudni az interjút gyorsan, beírni, hogy több éves rutinod van, hogy több időt tudjanak telefon nyomkodással tölteni, aztán tied a meló.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!