Milyen munka a service desk analyst?
Ez egy supportos munka, feltehetőleg level 1 support. Felhívnak (vagy írnak neked), és segíteni kell megoldani az illető problémáját. Pl. egy szoftverrel kapcsolatba, de ez függ attól, hogy milyen cég milyen részlege. Level 1 szinten általában adott megoldási sémák alapján segítesz, ha az nem működik, tovabb küldöd magasabb szintű supportosoknak.
Az analyst az ilyen pozíciónál csak az amerikai cégekre (főleg befektetési bankokra) jellemző hierarchia legalacsonyabb szintjét jelenti, felette van az associate.
Első jól mondja, bár szerintem ez mást is jelenthet.
Szintén amerikai cégnél nálunk a sima service deskes az manager volt (nyilván itt nem a vezetőt jelenti a manager, mert a magyarok számára az mindi valami főnököt jelent), az analyst az az SD KPI-al, meg OLA/SLA statokkal foglalkozott elsősorban.
De nyilván a pontos elvárásokból kierül, hogy melyik munkáról van szó.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!