Miért van az hogy mindenhova tapasztalatot kérnek?
Figyelt kérdés
Szinte minden cégnél ez van dehát így meg nem tapasztalatot szerezni mert nem vagy tapasztalt és nem tudsz munkába állni.2019. dec. 2. 19:31
11/23 anonim válasza:
Mert minden cég azt gondolja, hogy ő sz@rta a spanyol viaszt :D.
12/23 A kérdező kommentje:
Én nem járok egyetemre és nem is jártam tehát nem tudom milyen gyakornokról beszéltek. Hegesztő a szakmám merthogy azzal ellehet helyezkedni legalábbis amikor tanultam azt mondták. Nincs nagy gyakorlatom benne persze az alapokat tudom de így meg nem alkalmaznak vagy nem akarnak alkalmazni merthogy kezdő vagyok éa eleontom esetleg a drága anyagokat.
2019. dec. 3. 09:25
13/23 anonim válasza:
Meg kell valtoztatnod a szemleleted.
Ha nem tudsz hegesztokent elhelyezkedni, akkor irany egy masik varos, masik orszag, masik munkakor (cegnel), ahol van hegesztes is.
14/23 A kérdező kommentje:
Miért én menjek amikor Magyar vagyok.
2019. dec. 3. 17:07
15/23 anonim válasza:
Oda kell menni ahol munka van meg megfizetnek.
Ez a nagy baj a mai fiatalokkal nem akarnak dolgozni,nem akarnak tapasztalatot szerezni már suli közben,persze áldozatot se igen hoznának,hogy költözni arrébb.
16/23 anonim válasza:
Tök mindegy, mit kérnek, simán behívtak már olyan helyre is, ahová a kiírás szerint kellett volna tapasztalat (nekem nem volt, mégis pályáztam).
17/23 A kérdező kommentje: