Az emberek többsége szerintetek miért megy el inkább egy multihoz dolgozni szalag mellé, mint egy call centerhez?
Jó persze, az egyiknél fix fizetés van, a másiknál nem biztos ...
De sok esetben a call centeres munkáknál is van fix fizu / alapbérb( + jutalék ), lásd Vodafone, és társai,de még így is ....
Azért a call centerek között is van különbség. Egy webhopnál voltam ahol a lemenő felmenő rokonságodat szidták a kedves vevők még mielőtt kedvesen beleszólhattál volna a telefonba. :)
Van akinek ez a munka nem ér meg annyit amennyit kapnak érte. Ne vedd magadra, jó, oké. De az emberek személyiség típusa nagyon eltérő, nem mindenki tudja ezt elviselni és csak elengedni. Nem egy kollégám egészsége ment rá erre, pedig nem csinálták sokáig a jól fizető call centert.
Multi nem egyenlő a szalag melletti munkával.
Én is multinál dolgozom, de nem szalag mellett, hanem irodában.
Mert lusták és nem bírják elviselni a változást.
A szalagmunka szar, panaszkodik is rá mind, de nem váltana, mert ... És sorolja a kifogásokat. A valódi ok, hogy jobb a szarban tapicskolni és sajnáltatni magukat, mint beleugrani az ismeretlenbe.
#13
Így van, de ilyen lusta/buta emberek inkább maradjanak is a szalag mellett, munkásokra is szükség van :D A jobb munkák pedig megmaradnak az értelmesebbeknek.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!