Az emberek többsége szerintetek miért megy el inkább egy multihoz dolgozni szalag mellé, mint egy call centerhez?
Jó persze, az egyiknél fix fizetés van, a másiknál nem biztos ...
De sok esetben a call centeres munkáknál is van fix fizu / alapbérb( + jutalék ), lásd Vodafone, és társai,de még így is ....
Sokaknak elképzelhetetlen hogy szalag mellett gürizzenek.
Másoknak meg az hogy egy számitógép előtt püffedjenek.
#2
Én most call centerben dolgozok és soha nem anyáztak még velem. Annyi a titok, hogy kedvesen kell beleszólni a telefonba, és akkor kedvesen is fognak reagálni. Persze így is van pár bunkó, de a legrosszabb eddig a “nem érdekel szevasz” jellegű reakció volt, az emberek nagy része általában udvarias és normálisan reagál. De hangsúlyozom, ez nagyban függ attól, hogy te milyen hangnemben szólítod meg őket. És amúgy ha anyáznának is, kit érdekel? Ez csak egy munka, úgy is kell hozzáállni, nem ellened szól. És még mindig jobb egy kényelmes irodában ülni havi 250 nettó + jutalékért, mint egy gyárban hallgatni a sok buta munkást nettó 150-ért. Vagy annyiért se.
Na de te mit értesz call center munka alatt #8?
Mert nem mindegy, hogy hívásokat fogadsz és segítesz az embereknek, problémákat oldasz meg, vagy te hívogatsz ajánlatokkal random embereket rejtett számról. Mert a "nem érdekel, szevasz" reakció inkább utóbbira jellemző.
Az meg elég undorító, mikor az az ember munkája, hogy telefonon zaklasson másokat.
Hát igen, azért nagyon nem mindegy a hívás hőmérséklete.
Diákmunkában csináltam sok éve hideg hívásokat, ott azért volt anyázás amikor pl külföldön volt a pali. Akkor még a fogadott hívás díja se volt olcsó mint manapság.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!