Autószerelő vagy gépészmérnök szakmát éri meg jobban kitanulni anyagi szempontból?
10:
Aha, az bruttó 640e.
Te meg nettó 2M-ról beszéltél.
Karbantartás vezetőként nettó 2 milliót maximum az Audinál kereshet valaki , de ott is inkább alatta. 2-3-4 milliós bruttó fizetések jellemzően gyárigazgatóként fordulnak elő.
Apám kollégája gyakorlatilag ilyen munkakörben - 20 ember közvetlen főnöke + 3 projekt mérnök egy borsodi multinál ennek a töredékét kapja (Bruttó 700+ autó)
#11-12 Ez pelda volt arra reagalva, hogy valaki nem ertette meg az elozo hozzaszolasomat (sem). A netto 550 30 eves szakmai multtal nem karrier. Tovabba nem beszelhetunk sem brutto 700-rol, sem 640-rol (egyiket sem tudom hogy jott ki), mert EV-kent ez netto 840 ugy, hogy nem mozdul ki a lakasbol, minden nap 10 munkaorat szamol, akkor is ha 6, akkor is ha 12 effektiv orat dolgozik.
En egy mori es egy fehervari autoipari beszallito (nem autogyarto) multi karbantartasvezetojet ismerem szemelyesen, mind a ketten br. 2 millio folott keresnek, premium ceges autoval korlatlan hasznalattal. Autoipari gyartonal valoszinuleg magasabbak a fizetesek.
Egyebkent 10 eve dolgozom az autoipari beszallitoknak, nagyon jol tisztaban vagyok a managerek, alkalmazottak berevel.
#13 Es valoban, az 550 is atlag feletti a gepeszeknel, mint beosztott/alkalmazott. EV-kent a havi 1 milliot meg tudod vele kozeliteni, managerkent vagy kft-vel boven 7 szamjegyet lehet vele keresni.
Csak azert irtam le ezeket az elobbiekben, mert megint elkezdtuk a szakmunkas (raadasul egy kifejezetten tokeigenyes szakmunkas vallalkozas) vallalkozast diplomas alkalmazotthon hasonlitani. Ha valoban komoly karrierben gondolkozik, egyertelmu hogy a gepeszmernok jobb belepo.
16:
Te összemosol 2 dolgot. Alkalmazott és vállalkozó nagyon nem ugyanaz.
Apámnak is van vállalkozása a főállása mellett, azzal pluszban megkeres évi 13-15 milliót, de ez 2 külön dolog.
# 7
Igazad nem javítottam autót,de jártam már olyan kamion szervizben ahol patika tisztaság volt.
Folyamatosan dolgoztak a szerelők, speciális bányászati teherautókon és bizony nem volt nagyobb mocsok vagy olaj mint egy buszöbölben.
Még egy olaj foltot sem láttam,nem hogy olajos,mocskos szerelőket.
Ezért írtam hogy vannak olyan műhelyek ahol az ilyesmit már magasabb szinten művelik.
Ezt a szervizt havonta auditálja a tulajdonos német márka tehát ennek is köszönhetően nagyon tiszta "német" munka folyik az említett szerviz képviseletben.
De bizonyára vannak olyan műhelyek ahol nyakig olajos szerelők vannak nap mint nap.
#17 Nem mosom ossze, egyszeruen elsiklottunk egymas mellett. Pont azert kezdtem a #3-ban azzal amivel, hogy ne kezdjuk el keverni a vallalkozast az alkalmazott munkaviszonnyal.
Egyebkent ha az alkalmazott autoszerelot es gepeszt nezem, akkor is az utobbi a jovedelmezobb.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!