Meddig lehet számlákat reklamálni?
Figyelt kérdés
Cégem rendszeres beszállítója egy nagy áruházláncnak. Az értékesítés az áruház megrendelése, pontos ár és mennyiség egyeztetése alapján történik. Megrendelőnk most szeretne reklamálni két-három évvel ezelőtti számlázott és fizetett értékesítéseket. Állítása szerint nem a megállapodott egységárral történt a számlázás, és ehhez táblázatot és megállapodásokat is csatolt. Meddig lehet kifogással élni a már több éve (2016-ben) számlázott és fizetett értékesítéssel kapcsolatban?2019. júl. 11. 15:05
1/1 anonim válasza:
Érdekesség:
Amikor a vevő akkor befogadta a számlát és helyesnek minősítette mind alakilag, mind tartalmilag.
Felmerül azért pár kérdés, hogy kinek a hibájából történt a hibás számlázás, valóban jogos-e a követelése, miért csak most derült ez ki, mégis milyen összegű eltérésről beszélünk? Egyszeri hiba csak ennél a partnernél vagy valamit nagyon rosszul csinál az egyik fél?
Plusz figyelembe kell venni, hogy ez érint-e áfát meg így ámblokk egy könyvelő tanácsát kiérni, hogy mit lehet és mit kell tenni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!