Facebookos eladó jelentése?
Sziasztok!
Az lenne a helyzet, hogy rendeltem egy replika cipőket hirdető/áruló Facebookos oldalról (ahonnan előzőleg barátnőm is rendelt és tökéletes lett), megérkezett a cipő, Dpd futárszolgálattal, utánvéttel: 6490.-, 1 hét helyett 3-ra csúszva, így április 30-án kaptam meg.
Kibontottam a csomagot... és voálá, sérülés volt az orrán.
Jeleztem az eladó felé egyből, képpel illusztrálva, meg is nézte de azóta nem reagál.
Írtam neki tegnap este, hogy élnék a 14 napos meggondolási lehetőséggel, vagy a vételár felének a visszatérítésével, a fogyasztóvédelmi törvényekre hivatkozva.
Erre sem érkezett válasz... Viszont számla nem volt a dobozban, de a feladó lakcíme, neve fel van tüntetve a csomagoláson.
Az lenne a kérdésem, hogy tudok valamit tenni az ügy érdekében?
Előre is nagyon köszönöm !!!
"de mivel hétvége következik, és valaki dolgozni is jár, most volt időm ezzel jobban foglalkozni, és arra voltam kíváncsi, hogy ellehetne intézni kevésbé macerás módon, illetve érdemes egyáltalán belemenni, vagy mennyi esélyem van az ügybe" - Nem volt időd meló után beütni googleba kihez tartoznak a hamisított termékkel kapcsokatos dolgok? Nem lehet macera mentesen, márkaboltban vett cipővel is szoktak kötekedni amikor cserélni akarod, hát még neten magánszemélytől rendelve. Mivel nem vaterán használt cuccot adtak el hanem üzletszerűen kereskednek számlát kellett volna adniuk így is úgyis is. Érdemes olyan szemszögből, hogy a NAV lekapcsol egy hamisítványokkal kereskedőt, viszont te ebből pénzt nem látsz viszont, ugyanis nem átvertek egy hamisítvánnyal hanem tudatosan ezt vetted majd jöttél a jogaiddal. A márka jogai gondolom téged se érdekeltek, nem zavart hogy a márkanév, design védett volt-e.
Amúgy meg azért válaszoltam úgy ahogy mert hasonlóan normális módon válaszolgattál előtte. Képes voltál hamisítványt venni majd kiakadtál amiért átvertek, hát ne haragudj de mégis mit vártál az ilyenektől? Gratulálok hogy tudatosan támogattál bűnözőket, csak mert fel akartál vágni XY márkájú cipővel.
juj :(
egyedül vagy ilyen h.lye, vagy valaki fogja a kezedet ?
Normálisan kérdeztem, normális válaszokat vártam.
Még a válaszolók vannak felháborodva, mikor ők beszélnek lekezelően.
Vásároltam egy replika cipőkkel foglalkozó oldalról, de mintha embert öltem volna. :D
Ti biztos sosem vásároltatok eredetin kívül mást, és csak magyar terméket, magyar termelőtől.
Érdekelt, hogy mit lehet tenni, nyilván felkeresem majd a NAV-ot, de ha nem történik semmi, akkor ez van :D
"nyilván felkeresem majd a NAV-ot,"
Khmmm, ez annyira nem jó ötlet...
Én írtam Neked az elállási jogról, de nem azt írtam, hogy menj a NAV-hoz, hanem azt, hogy az eladónak említsd meg - a kettő nem ugyanaz!
Ugyanis, mint magad is írtad, eleve REPLIKA terméket vásároltál, azaz TUDTAD, hogy hamisított.
Ilyen esetben - a jelenlegi jogszabályokat nem ismerem, de - régebben magát a vásárlót is büntették (ha nem tudta, akkor nem, de itt világosan le van írva), szóval "bűnrészes" vagy.
Szóval jótanács: "akinek vaj van a fején, az ne menjen a napra"
Mikor elküldtem neki a fényképet a cipőről, megkérdeztem, hogy megtudnánk oldani valahogy a problémát?
Csak elolvasta, nem írt 3 napig, utána írtam neki amit a kérdésnél részleteztem, de még csak el sem olvasta.
Ezért hiába írnék neki a NAV-ról ahogy javasoltad, pedig ezzel kellet volna kezdenem.
Igen, de talán egy kérdést azért megérne telefonon.
Még utólagosan megjegyezném, hogy nem azért vásároltam a terméket, hogy "felvágjak" vele, vettem már (elvileg) eredetit, boltban, aminek semmivel nem volt hosszabb az élettartama, viszont az ára annál magasabb.
Nem tudom, mikor írtál az eladónak, de azt azért vedd figyelembe, hogy máj. 1-e ÜNNEP volt és sokan kivettek egy teljes hetet pihenőnek.
Szóval nem áll mindig mindenki készenlétben, főleg, ha nem is kereskedő.
Meg lehet, gondolkodik, mit válaszoljon.
Várj türelemmel, nem kell rögtön fenyegetőzni - hátha kitalál valami megoldást.
(u.i. kezdő eladó koromban én sem nagyon tudtam, mit csináljak, amikor a vevő reklamál)
Te meg ha értelmeznéd is az írottakat, akkor felfognád, hogy nekem nem azzal van a bajom, hogy így jártam, ez van, veszett már több is Mohácsnál.
A válaszolók stílusa ami bosszant, vagyis inkább mulattat ! :) ahogy a tiéd is. Szövegértés nulla.
Semmi feljelentésről nem volt szó, hanem egy KÉRDÉSRŐL, ÉRDEKLŐDÉSRŐL, nem verem itt magam, hogy már pedig akarom vissza a pénzem, elmegyek az Ombudsmanhoz is. :D
Azt is említettem az elején, hogy barátnőm rendelt, és kifogástalan volt, azért rendeltem én is.
Egy kérdést tettem fel, hogy mik lennének a lehetőségeim, van e esélyem arra, hogy valamennyit viszontlássak a pénzemből.
De mindenki károgni tud csak, Tisztelet a 2 kivételnek!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!