Mit tegyek ha elvesztette a csomagomat a magyar posta? Sok pénzt buktam ezzel
Figyelt kérdés
Megpróbálom röviden leírni a történetet. Rendeltem egy bakancsot a disturbia.co.uk oldalról amely teljesen megbízható a visszajelzések alapján. Megérkezett a cipő, de nem lett jó a méret. Felvettem a kapcsolatot a Disturbia ügyfélszolgálatával, azt mondták küldjem nekik vissza a megadott címre és elküldik a jó méretet. Visszaküldtem, 7000 Ft!!! volt a postaköltség... elküldték helyette a jó méretet, erről kaptam egy automatikus e-mailt. Mindez kb. másfél hónapja és a csomagom sehol! Érdeklődtem a helyi postánál többször is... a posta ügyfélszolgálatánál telefonon. A Disturbia ügyfélszolgálata megadott egy csomagszámot, ami elvileg a Royal Mail-es azonosítója a csomagnak... ezt nem mutatja a posta.hu.. a postán is azt mondják RX vagy RN a kezdete. hogy tudnék utána járni??? vagy legalább visszakapni a pénzt... legalább a cipő árát, mert nagyon drága volt.2019. ápr. 25. 18:36
11/11 A kérdező kommentje:
koszonom a valaszaitokat, hogy segitokeszek voltatok es nem oktattatok ki mert kezdem hulyen erezni magam nagyon. ezzel kicsit megnyugtattatok. szerencsere paypallel tortent a fizetes, de jo lenne a csomagot megkapni azert :( koszi nektek ha van egyeb tippetek irjatok meg
2019. ápr. 25. 20:23
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!