Nem a megrendelt terméket küldték ki, és nem kommunikálnak velem, mit tehetek?
Figyelt kérdés
Az eredetileg 10 munkanapos szállitás is eltolódott 16 munkanapra, és amikor ki bontottam a terméket, akkor láttam, hogy nem azt kaptam, amit rendeltem. Beszéltem a céggel telefonon, azt mondták, ha van készleten termék, kicserélik. A honlapon elvileg van készleten termék, de nem hajlandóak reagálni az emailjeimre, és a telefont sem veszik fel. Vissza nem akarom küldeni saját költségen, ugyanis nem én gondoltam meg magam, ők küldtek rossz terméket. Mit tehetek? Kihez fordulhatok segítségért? ( 4 napja vettem át a terméket) Köszönöm a válaszokat!2018. dec. 7. 19:27
2/2 A kérdező kommentje:
Végső esetben az lesz, csak azt sem tudom, hogy várjak e még, vagy sem, esetleg a 14 napot várjam e meg.
2018. dec. 7. 19:58
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!