2 nap múlva lejár egy termék garanciám, ha most feladom a hibás termlket postán és nem ér oda addig, akkor buktam a garanciák?
Figyelt kérdés
2018. nov. 6. 20:35
1/5 anonim válasza:
Telefonon/irásban jelentsd be a meghibásodást a szervizben még garanciális idő alatt. Utána küldheted is a terméket.
2/5 Koplárovics Béci válasza:
Az számít, hogy mikor jelented be a meghibásdást, nem az, hogy mikor ér a szervízbe.
3/5 TappancsMancs válasza:
A jelzés az ami számít illetve ha csak a visszapostázással együtt jelzed akkor a feladás időpontja. Amúgy jelentkezz be és jelöld meg visszaárunak mert az hivatalos. Ha már feladtad talán akkor jobb visszaárunak jelölni, inkább több nyoma legyen.
4/5 A kérdező kommentje:
Az ÁSZF-ben megadott e-mail címük nem érhető el, visszadobja a levelet.
Elküldtem egy másikra, gondolom ha nem fogadnák el így, akkor a fogyasztóvédelemnél megtámadhatom a visszapattanó e-mailemmel. Igaz?
2018. nov. 7. 23:29
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!