Mit tegyek ha egy külföldi on-line bolt nem küldi az árút és nem is válaszol? A pénzt már átutaltam 4 hónapja, és nyomon is követhető a neten, hogy nem küldték még el!
Figyelt kérdés
2010. jún. 24. 08:20
2/4 anonim válasza:
melyik bolt és melyik országban van a székhelye, reklamáltál e-mailen?
3/4 anonim válasza:
Keressd meg sürgősen azt az embert, aki a boltot ajánlotta neked.
4/4 A kérdező kommentje:
HongKong DealExtreme, csomó e-mail írtam
2010. jún. 25. 16:07
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!