2/17 anonim válasza:
Azokon, amelyeknek alacsony az előállítási költségük, ugyanakkor magas áron eladhatóak. Jellemzően ilyenek a digitális termékek, mivel egyszeri előállítási költségük van, viszont (elméletben) korlátlan mennyiségben eladhatóak (így fajlagosan növekvő árréssel kalkulálhatunk, ha a marketinget nem számítjuk).
3/17 anonim válasza:
Mindenen , de a ruhán műszaki cuccokon extra holmikon alkatrészek spéci eredeti kiegészítők 5-600% haszonnal mennek . Ezért is engednek akciósan nagyvonalúan 20-25%ot az áraikból ... Kínai pólók 85 Ft áfával kerülnek be tömegével , ha csempészettek még olcsóbban .
4/17 anonim válasza:
Nem, nincs mindenen többszáz százalékos árrés, ez óriási tévhit. Egy 25-30%-os leárazás adott esetben akár bukta is lehet (de legalább megszabadul a kereskedő a készlettől, és visszajön úgy-ahogy az adott termékbe fektetett pénze).
6/17 Koplárovics Béci válasza:
Bármi, amit közbeszerzésen keresztül adnak el.
7/17 anonim válasza:
A covidszuri lett a legnagyobb biznisz!
8/17 anonim válasza:
4es a plázabutikok mikent bírnák a milliós bérletidijakat ? A luxus márkák lepratelepeken gyártatnak fillérekért .
9/17 anonim válasza:
#8
Nagy volumenben adnak el.
A gyártási költség egy dolog, a gyár haszna a másik, plusz szállítják is a termékeket.
10/17 anonim válasza:
plusz elégetik amit nem adtak el...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!