ELőfizettem egy netes társkeresőre, amiről nem tudtam, hogy megujúló, így 6 hónap után újra lehúztak pénzt rólam, most visszakövetelem a pénzt, a bank lefoglalta, az oldal követeléskezelőhöz fordul, kinek van igaza?
Te nem megvásároltál egy 6 hónapos tagságot, hanem előfizettél egy tagságra 6 hónapra. Nagy a különbség. Megvásárolod -> használod -> lejár -> vége. Esetleg értesítenek, hogy szeretnéd-e újabb időre megvásárolni a tagságot.
Előfizetsz -> használod -> lejár -> megújul -> használod -> ...
Ez nyilván elkerülte a figyelmedet. Az egész világon így működik.
Nem igaz, hogy külföldi szolgáltatások nem újulnak meg, sőt ez az alap hogy megújul automatikusan.
De a legtöbb helyen simán visszafizetik ha kéred.
Meg hát alapból olyan módon kell fizetni amiről nem tudnak bármikor lehúzni pénzt.
#16: Megakadt a szalag? :D
Én vagy 10 különféle szolgáltatást fizetek (közműt beleértve), van amit havonta, van amit fél évente, megint mást évente kell fizetnem. Ebből kifolyólag én baromira nem örülnék, ha folyton küldenék a leveleket rendszertelenül, hogy hagyjam jóvá a megújítást... Elvégre én nem megvettem a szolgáltatást, hanem előfizettem rá! Ez az előfizetés lényege vagy nem? Ha előfizetek egy újságra, akkor az is automatikusan megújul, ha nem mondom le, elég hülyén jönne ki, ha azért is folyton be kéne mászkálnom az irodába, hogy továbbra is kaphassak újságot.
A Vorteilscard különben nem tudom, hogy mi, de szerintem azzal is rosszul jársz, hogy folyamatosan neked kell befizetned. Egyszer felejtsd csak el befizetni (akár önhibádon kívül)... Az ilyenekre találták fel direkt az automatikus fizetést. És ez nem sunyi dolog, hanem kényelmi megoldás, de ezt is már sokadszor írjuk le, ezért kérdeztem az elején, hogy "megakadt a szalag?". :)
"Ausztriában pl a Vorteilscard sem újul meg automatikusan, küldenek egy levelet,ha meg szeretném újítani,akkor határidőig fizessen be valamelyik módon,ez a korrekt, tisztességes üzleti magatartás szerintem."
Ha kötsz egy szerződést egy szolgáltatóval (legyen az telefon, gáz, tévé, akármi), akkor is megkérdezik minden időszak végén, hogy ugyan szeretnéd-e a következő időszakban is használni a szolgáltatást? Na ez a különbség a "veszek" és az "előfizetek" között.
"Ha kötsz egy szerződést egy szolgáltatóval (legyen az telefon, gáz, tévé, akármi), akkor is megkérdezik minden időszak végén, hogy ugyan szeretnéd-e a következő időszakban is használni a szolgáltatást? Na ez a különbség a "veszek" és az "előfizetek" között."
Teljesen más a 2 dolog,a gáz,amit havonta fizetsz,biztos mindig,illetve társkereső,ami nem életed végéig szóló dolog,én is 6 hónappal ezelőtt fizettem elő,nem életem végéig terveztem!!!Ezért is értesíthettek volna e-mailen,előtte,hogy megújul a szolgáltatás,ha akarom lemondhatom,de az oldal sunyin természetesen nem tette meg,ha megtette volna,nem lett ovlna gond.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!