Az mit jelent ha egy volt munkáltatómnál nincs befejező dátum az ügyfélkapumban?
2 lehetőség van:
-Vagy nem jelentettek ki,
-vagy az ügyfélkapura nem vitték fel az adatokat.
Mindkettőre tudok példát.
1. Volt kollégám tavaly novemberben ment el, és most telefonált, hogy nézzük meg, mert az OEP szerint nincs tőlünk kijelentve.
Kiderült, a könyvelő egyszerre intézte az új kolléga bejelentését és a régi kijelentését. ÉS a 2. papírt valahogy elkeverte az OEP.
2. Férjem már 3 éve dolgozott a munkahelyén (adóbevallást én írtam és adtam be), és mégsem szerepelt az ügyfélkapun a munkáltató... Írtam nekik, hogy nem stimmelnek az adatok, azóta se reagáltak semmit (ez 1,5 éve volt).
2, kamu...
Az oep semmit nem tud keverni, ugyanis a kijelentés nem náluk történik, hanem a navnál, elektronikusan, papír nincs is...
Kérdező, sokszor előfordul elírás (pl a munkaviszony alatt változott óraszám, feor, valami, és a kijelentésen nem az szerepel, ami az utolsó nyilvántartott adat, akkor hibára dobja a nav, fel sem dolgozza.
Ha több pótlap megy, egy rossz, akkor hibás üzenet szerepel, azt a nav tudja, hogy a tiéd hibás vagy a veled beküldött más dolgozóé (államkincstárnál nagyon gyakori).
Vagy simán nem küldte be, ez is lehet... de ezt is jelzi a nav, most már évente megnézik, ki van bejelentve, kire megy adatszolg havonta és szólnak.
2 vagyok, nem én vagyok a könyvelő.
Gondolom ő a megfelelő helyre küldte, elektronikusan. A kollégával mi beszéltünk, és továbbítottuk a kérdését, ez volt a válasz, hogy egyszerre jelentette, csak a 2. infó elkeveredett.
Bocs a részletek elírásáért. Így már megfelel????
Attól még így volt.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!