Utánvételnél hogy néznek ki a dolgok?
Figyelt kérdés
Egy bizonyos csomagot adok fel utánvétellel (még sose adtam így fel)
Akkor ha megkapja az illeto a csomagot a futárnak fizet és az elhozza nekem a pénzt?
Vagy hogyan kell ezt érteni ?
2018. szept. 7. 14:16
1/1 anonim ![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
válasza:
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Általában a feladónak kell kifizetnie a postaköltséget, a futár addig fel sem veszi.
Kifizeted a futárt (vagy a postaköltséget), elmegy a csomag, ideális esetben a vevő átveszi és utána vagy csekken a postás hozza az árát vagy bankszámlára kéred ( az áru és a postaköltség együttes árát kell megadni)
Ha közben meggondolta magát a vevőd, vagy nincs otthon és lusta utánamenni a csomagnak, akkor visszafordul a csomag és elbuktad a postaköltséget, anélkül, hogy egy fillér bevételed lett volna belőle.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!