Átvertek cipővel mit lehet tenni?
Nemrég rendeltem egy cipőt egy oldalról.
Nike Air Force 1 Ultraforce HI - Sötétkékben.
Meg is jött később a cipő, jó méretben, viszont nem abban a színben. Próbáltam velük felvenni a kapcsolatot, de semmi. Viszont a rendelt cipőm azóta érdekes módon lekerült a weboldalról. Hozzáteszem, hogy nem egy kamucipős oldal, be van jelentve, meg minden ilyen dolog.
Csak válaszolni nem tudnak. Visszaszeretném küldeni a cipőt.
Mit lehet tenni?
Email, ha nem válaszolnak, akkor fb és minden hasonló felület.
Emellett gondolom van telefonos elérhetőség is.
Ha ez sem segít, akkor lehet fordulni a különböző erre szakosodott szervezetekhez.
Ha EU-n belüli a székhelye, akkor az EFK magyar szervezetéhez fordulhatsz segítségért.
Ha nem EU-n belüli.. akkor már bajobb, de az EFK akkor is irányt tud mutatni.
Mivel a rendelésed visszaigazolása megvan, így veszíteni nem fogsz. S ahogy kapnak egy hivatalosabb levelet/jelzést, hidd el azonnal cselekedni fognak az ügyben. Ők sem akarnak egy olyan ügyet, amiben garantáltan vesztesen jönnek ki és fizethetik az egyébb költségeket.
Magyar a cím.
Telefonos hívásra sem reagálnak.
Még várok egy két napot. Nagyon szépen köszönöm a válaszod!
Online vásárlás esetén megillet a 14 napos, indoklás nélküli elállás.Az oldalon fenn kell lennie, miképpen veszik vissza a terméket.Ha nincs ilyen, máris törvénytelenül működik a bolt.
Nem kell várni, mert a 14 nap nem munkanapot jelent, hanem naptárit.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!