Miért nem tudok fizetni az Erzsébet kártyámmal, ha aktiválva van?
Figyelt kérdés
Hónap elején kaptam Erzsébet kártyát, melyet aktiváltam is. Van rajta elegendő összeg az Ajándék zsebben. Egyik nap vásárolni akartam a Tescóban (ott elfogadják), a tranzakció elutasította. A blokkon az van ráírva: Nincs fedezet. Kipróbáltam a Sparban is, de ott is elutasította. A pénztáros sem értette, mert mondtam neki, hogy van rajta összeg, mert vásárlás előtt ellenőriztem a honlapon.
Mi a teendő?
2018. aug. 18. 12:19
1/2 anonim válasza:
Tán nem a megfelelő zsebből próbálták levonni.
2/2 anonim válasza:
Amikor beutod a pin kodot, utana a terminal feldobja, hogy melyik zsebet hasznalnad. Ott allitsd be a jot, ha az egyik nem megy, probald a masikat. De elotte csekkold az egyenleged.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!