Direkt kapcsolta ki a Tesco futár a fagyasztóját?
A tescotól rendeltünk házhoz dolgozkat. Azt jelöltük be, hogy olyan 20.00kor vennénk át.
Aznap dél körül jött egy telefon hívás a futártól, hogy ő hamarabb ide hozná a termékeket, mert ez az utolsó kiszállítása és 3 órát kéne várnia, csak ránk.
Mi elmondtuk neki, hogy nem véletlenűl jelöltük be azt a időpontot. Előbb nem fogunk haza érni.
Űgy tünt, hogy megértette, de ez után 3x felhívott minket és mindvégig kérlelt, hogy menjünk hamarabb.
Ha akartunk sem tudtunk volna hamarabb menni, mert ha minden jól megy is kicsivel hét után érünk haza. Ezt elmagyaráztuk neki többször, de nem érdekelte.
Majd amikor átvettük az élet az közölte velünk, hogy a fagyasztója elromlott így minden mirelit dolog, amit rendeltünk felmelegedett. Csak két pizza volt, amit tényleg elég rossz állapotban voltak, de át vettük, mert nem akartuk erre pazarolni az időnket.
Direkt csinálhatta? Gyakori, hogy a futárok ilyen köcsögök?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!