Hol tudok reklamálni, ha előre jeleztem a megjegyzésben a Tesco futárnak, hogy ÁFÁ-s számlát kérek, de ennek ellenére nem kaptam?
A munkahelyemen én szoktam beszerezni az iroda üzemeltetéséhez szükséges dolgokat, és most (sajnos) a Tesco futár mellett döntöttem. Már rendeltem rajtuk keresztül egyszer, azzal nem volt semmi gond, majd utána magán felhasználásra is rendeltem pár dolgot, amit könnyebb volt az irodában átvenni, és mivel ehhez nem kellett ÁFÁ-s számla, ezért beírtam hozzá a ClubCard kártyaszámomat. A gond ezután kezdődött, mivel a következő irodai megrendelésnél már nem tudtam kitörölni a kártya számát (tudtam, hogy a pontok gyűjtése a céges számla után jogilag problémás), de gondoltam, jobb híján a megjegyzés rovatban feltüntetem az ÁFÁ-s számla igényemet. Ehhez képest a futár egy sima blokkal jelent meg, amin szerepelt a ClubCard pontok jóváírása is. Mikor rákérdeztem, elmondta, hogy az ÁFÁ-s számlát utólag fogom tudni csak megkapni, ha betelefonálok az ügyfélszolgálatra. Így is tettem, azonnal felhívtam az ügyfélszolgálatot, ahol egy kioktató telefonbeszélgetésben volt részem, mert a hölgy a vonal végén kb 10x elmondta, hogy a Tesco futár nem azért jött létre, hogy cégeknek szállítson ki, hanem a "gyerekes anyukák, idősek, mozgásukban korlátozottak bevásárlásának megkönnyítésére hivatottak elsődlegesen". Ezek után megbeszéltük, hogy a pontgyűjtő kártya törlésére éppen az előbb említett okok miatt nincs lehetőség, hiába érveltem neki azzal, hogy ez egy vállalati e-mail cím, és nincs még egy céges e-mail a tarsolyomban, amivel be tudnék újból regisztrálni. De ezt hagyjuk is...
Az ÁFÁ-s számla ügyében megbeszéltük, hogy elvileg ez automatikusan megindul, ha jeleztem a megjegyzésben, így beszélnünk sem kellett volna, viszont beletelik 1-2 hétbe. Na, azóta már 3 hét is eltelt, és még semmi hír a számláról, ezért gondoltam, rákérdezek az ügyfélszolgálatnál. Most egy úriember vette fel, aki azt mondta, hogy küldjem be a számla másolatát, és majd eldönti a kiszámlázó áruház, hogy kiállít-e nekem ÁFÁ-s számlát. (Mi az, hogy eldönti? Ezt hogy képzeli Tesco???) Persze rögtön mondtam neki, hogy nem erről volt szó 3 héttel ezelőtt, a kolléganője még teljesen mást mondott, mire engem hazudtolt meg, hogy a kolléganője sem mondhatott mást, mert ez az eljárás... (Erre szintén mit szóljak?)
Most mit tudok tenni ilyenkor? Kinél lehet panaszt tenni?
Ahogy az első mondja. Áfás számlát nem fogsz kapni ha klubcardot használtal.
Mellesleg iszonyú sánta amit az ufszrol írsz, gyanús, hogy nem pont így történt...
Én sem értem, hogy miért kellet a magán és céges regisztrációt összemosni. Látod most emiatt hetekig szenvedhetsz, hogy legyen végre áfás számlád.
Céges emailt csak céges dolgokra használd és akkor nem lesz ilyen vagy hasonló gondod.
A hibát ott követted el, hogy nem osztottad ki az ügyfélszolgálatos nőt, ne ő döntse már el, ki és miért vásároln onnan, ellenben kapcsolhatja is a felettesét, mert érdekelne téged, milyen jogon üt meg ilyen hangnemet.
Másrészről meg a magánvásárlást saát regisztrációval kellett volna csinálni, mostmár nyilván mindegy. Szerintem egy helyi IT-snak 2 percébe kerülne kitörölni a clubcardot. Írj panaszlevelet, aminek nincs írásos nyoma, az gyakorlatilag nem létezik.
Tök mindegy a Clubcard. Az online bevásárlásnál nem gond, ha beírva marad a száma, mivel másképp dolgozzák fel, könnyen vissza tudják vonni a tranzakciót. Sehol nem is szólnak róla, hogy ne használd a Clubcardot, ha kérsz számlát, ez csak a boltban okoz gondot, mert ott kézzel kell törölgetni és újra beütni a tételeket. A bevásárlási asszisztens NEM hoz magával számlát, le is írják, hogy utólag küldik ki, sőt, még átvételkor is dönthetsz úgy, hogy kérsz számlát, nem szükséges előre jelezni, a rendeléskor.
Most úgy tűnik, hiba csúszott a gépezetbe, és nem küldtek számlát, de ezt biztosan tudják orvosolni. Én is nehezen hiszem el, hogy az ügyfélszolgálat ennyire nem volt segítőkész, mert én nem így ismerem őket. Szerintem jobban fel van fújva ez a történet, mint amennyire kéne.
Köszönöm azoknak akik konstruktívan próbáltak segíteni a problémám.
Akik pedig az ügyfélszolgálaton történtek valódiságát kérdőjelezték meg azoknak üzenem: így történt ahogy leírtam, azért is vagyok ennyire felháborodva, ezért írtam ide is! A kiszállító és az 1. ügyfélszolgálatos vs. 2. ügyfélszolgálatos által elmondottak ellentétben állnak egymással. Felvétel van mindkét telefonos beszélgetésről, ezt a Tesco vissza tudja hallgatni!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!