Telenor és telekom tartozás?
Volt előfizetés mindkét cégnél a nevemre, amit felmondtak idén februárban. Sajnos a jövedelmem teljesen kiesett és sok problémám volt, csak most lesz újra.
Vártam, hátha kapok felszólítást, vagy valami levelet, de nem jött semmi.
Szeretném rendezni a tartozásom. Két hónapon belül sikerül talpra állnom, akkor el szeretném kezdeni.
Ennek hogy tudnék utána járni? Még soha nem kerültem ilyen helyzetbe. Életem első előfizetései voltak. Mi történik ilyen esetben?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Ilyenkor át szokták adni követeléskezelőnek, aztán azok küldenek fizetési felszólítást.
Legegyszerűbb, ha bemész a területileg illetékes ügyfélszolgálatra és ott megkérdezed, hogy áll az ügyed, illetve felhívhatod a Telenor ügyfélszolgálatát a 1220-as számon. Telekom meg 1230.
Ha saját hálózatból hívod, akkor ingyenes: mivel Neked nyilván most nincs előfizetésed, ezért kérj meg ismerőst, akinek ilyen száma van és akkor az Ő telefonjáról ingyenesen le tudod beszélni a dolgot mindkét ügyfélszolgálattal :-)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!