Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Telenor és telekom tartozás?

Telenor és telekom tartozás?

Figyelt kérdés

Volt előfizetés mindkét cégnél a nevemre, amit felmondtak idén februárban. Sajnos a jövedelmem teljesen kiesett és sok problémám volt, csak most lesz újra.

Vártam, hátha kapok felszólítást, vagy valami levelet, de nem jött semmi.

Szeretném rendezni a tartozásom. Két hónapon belül sikerül talpra állnom, akkor el szeretném kezdeni.

Ennek hogy tudnék utána járni? Még soha nem kerültem ilyen helyzetbe. Életem első előfizetései voltak. Mi történik ilyen esetben?


2018. júl. 18. 08:19
 1/1 anonim ***** válasza:

Ilyenkor át szokták adni követeléskezelőnek, aztán azok küldenek fizetési felszólítást.

Legegyszerűbb, ha bemész a területileg illetékes ügyfélszolgálatra és ott megkérdezed, hogy áll az ügyed, illetve felhívhatod a Telenor ügyfélszolgálatát a 1220-as számon. Telekom meg 1230.

Ha saját hálózatból hívod, akkor ingyenes: mivel Neked nyilván most nincs előfizetésed, ezért kérj meg ismerőst, akinek ilyen száma van és akkor az Ő telefonjáról ingyenesen le tudod beszélni a dolgot mindkét ügyfélszolgálattal :-)

2018. júl. 18. 15:51
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!