Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Mi történik, ha rendeltem...

Mi történik, ha rendeltem online, de nem utaltam át a pénzt?

Figyelt kérdés
Egy online művész shop-ról feladtam a rendelésem, de csak miután kitöltöttem a lapot és bejeöltem az elővételt, utána dobott ki, hogy x számra utaljam a pénzt. Na de én még nem utaltam, és édesanyám nevén rendeltem az engedélyével és nem tudjuk még a számra sem átutalni, mert valahogy többet a rendelési adatokat sem tudtuk megnézni. Huh ezt nagyon rosszul magyaráztam el, de a lényeg, hogy mivel nem utaltam át a pénzt (de az adatok fent vannak elvileg), törlik a megrendelést, ugye? Vagy hogyan működik. Küldjek egy e-mailt, hogy (úgy döntöttünk), mégsem kell a csomag? És ha igen, azt hogyan kell?
2018. júl. 3. 17:28
 1/4 anonim ***** válasza:
Telefonálj, hogy lemondod.
2018. júl. 3. 17:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 A kérdező kommentje:

E-mailben nem lehetséges a rendelés lemondása? Csak mert nekünk úgy kényelmesebb lenne és pénzbe sem kerülne.

És ha emailben mondom le, hogyan nevezzem meg őket? Még nem írtam ilyes fajta emailt.

2018. júl. 3. 18:10
 3/4 anonim ***** válasza:

Emailben is lehet.

Meg kell adni a rendelésszámot, nevet a levélben és azt írni, hogy elállsz a vásárlástól. Nem kell regényt vagy okokat írni, csak: Tisztelt XY cég, xy időpontban leadott XY számú rendelésemtől elállok, megértésüket köszönöm, XY.

2018. júl. 3. 18:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 A kérdező kommentje:
Rendben, köszönöm!
2018. júl. 3. 18:27

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!