A Jófogás háztól-házig szolgáltatása hogy működik pontosan? FONTOS! (lent)
Nem írták le a honlapjukon részletesen, hogy működik, ha a vevő szeretne tőlem rendelni valamit és azt futár viszi ki neki. Sokszor használom a Jófogást és nem voltak gondok vele, mert a vevőkkel sokszor személyesen találkoztam, vagy elpostáztam nekik simán az árut vagy ők maguk jöttek házhoz, ha nehéz az áru (pl. bútor). Most jelentkezett egy vevő, hogy kell neki a kosárpalánk és kifizeti a futárt, mert messze lakik.
Úgyhogy módosítottam a hirdetést, egyrészt az ár miatt (mivel leveszi), másrészt, hogy bejelöljem a szolgáltatást. Itt az a gond, hogy a módosítás után nem látok ikont vagy gombot. A címét tudom, de hogy kérjem meg a futárt, hogy vigye el a címzetthez?
Köszönöm, ha segítetek
Hol a link hagy nézzem meg nekem milyen?
Úgy müxik hogy a feladáskor bejelölöd!
Megveszik tőled a cuccot, azaz leütik.
A gls kijön hozzád, elviszi a pakkodat.
Utána a cimzett utánvéttel kifizetni az összeget amibe a gls is benne van.
Ezt pár napon belül meg fogod kapni a számládra.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!