Ha garival vissza küldtem egy terméket és azt mondták h levásárolhatom de én nem szeretném akkor vissza kérhetem a pénzem?
Nem régiben vásároltam egy routert de pár hónap múlva beszart így vissza vittem garival az euronics be. Elküldték szervízbe aztán egy hónap múlva bementem h megkérdezzem h mivan a routerrel. Erre azt mondták h vásároljam le pénzt nem adnak vissza! De semmi olyan terméket nem találtam ami kellene mert nekem csak router kell de az meg az euronics be dupla áron van így azt semmit nem szeretnék ott venni! Kötelezhetnek h levásároljam vagy vissza kaphatom a pénzem? Mit tegyek ha nem akarják vissza adni a pénzem? Ja és mondta h nyugodtan menjek a fogyasztóvédelemhez! De úgy tudom h nem kötelezhetnek és vissza kaphatom a pénzem!
A válaszokat előre köszi!
Holnap bemegyek mondom nekik h szeretném a pénzemet visszakapni!
És ha nem kapom vissza akkor mitcsináljak?
Elsődlegesen cserét vagy pénz-visszafizetést kérhetsz. Olyan, hogy "levásárlás" jogilag nem létezik így semmiképp sem vagy rá kötelezhető.
Ha az Euronics hajlandó cserélni a hibás terméket (egy UGYAN OLYANRA) akkor azt neked el kell fogadnod, nincs apelláta. De ha nem akkor kötelezhetőek a pénzvisszafizetésre. Az eredeti vételáréra, amennyiért te vetted.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!