Vásároltam vaterán egy terméket személyes átvétellel "a" profilon. "a" profil email címét ellopták. Csináltam "b" profilt, másik email címmel ( (? ) )
Mindenképpen vedd fel a Vaterával a kapcsolatot, mert akár ki is tilthatnak a keverés-kavarás miatt.
Elvileg minden embernek csak 1 felhasználói fiókja lehet.(vannak kivételek, de ahhoz a Vatera tudta, engedélye kell) Azt viszont nem értem, miért írod: ""a" profilhoz nem férek hozzá?"
Attól, hogy az email címed más, attól még a Vaterás felhasználói fiókodba be tudsz lépni a felhasználónévvel és a jelszóval, s akár a személyes adatoknál (Fiókom) át tudod állítani/írni az email címedet.
Márpedig, ha az "a" profilodba be tudsz lépni, akkor az eladó elérhetőségeit is le tudod hívni, s emg tudod írni neki a másik email címet.
De mondom, mindenképp inkább írj előbb a Vaterának, mert akár örökre le is tilthatnak, ha túlságosan keversz-kavarsz.
Balázska gyakoris admin, nem rúgták még ki soha, meg életben tartja, pörgeti az oldalt, sokan csak miatta járnak fel és mindig minden kérdésére oldalakat írnak...
Nos ezek a trollok tartják életben Balázskát!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!