Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Banggood-on, és Gearbesten...

Banggood-on, és Gearbesten leárazás aztán mégsem leárazott?

Figyelt kérdés
Banggood-on, és Gearbesten néha kint van nagy leárazás, megnyitva az adatlapját, marad a szuper ár, de ha beteszem a kosárba felmegy az ár, és termék lapját megnyitva is már a nagy ár van. Ez mi? (free shipping mindenhogy, választani nem lehet alváltozatot sem, 1 van)

2017. nov. 25. 09:33
 1/7 anonim ***** válasza:
Másik raktárról szàllítást kell jelölni, az eu raktár drágább
2017. nov. 25. 10:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 A kérdező kommentje:
nincs másik raktár sem, nem lehet semmit állítani a vásárlásnál, még szállítási módot sem. Másrészt alapon mindig a kínai raktárt állítja be.
2017. nov. 25. 11:02
 3/7 A kérdező kommentje:

ott van, [link]


chuwi hi10 pro például. Add to cart után 2x-re felmegy az ár, és úgy is marad. Kuponkódot beírva "érvénytelen".

2017. nov. 25. 11:04
 4/7 anonim ***** válasza:
100%
Ott írja jobb oldalt orbitális nagy betűkkel, hogy appot kell letölteni hozzá, ott érvényes az 50%-os ár.
2017. nov. 25. 11:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 anonim ***** válasza:
80%
4, na ja, ezért kéne megtanulni olvasni mindenkinek... <facepalm>
2017. nov. 25. 12:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 A kérdező kommentje:
Dehogy írta. Most is no_goods_in_cart-ot ír, mikor "csak" 2 van benne :D
2017. nov. 25. 18:37
 7/7 anonim válasza:

Tapasztalataim:

Jelenleg három rendelésem van folyamatban. (Ma 2019. január 4. van.) Az első egy telefon, amit 2018. november 11-én vásároltam, EU Priority Line szállítással, biztosítással. December 3-án Feucht-ban elakadt, magyarországra nem érkezett meg.

A második egy 2018. november 23-ai rendelés, egy kameráról van szó, szintén EPL, szintén biztosítással. Cirka egy hónappal később, 2018. december 27-én váltott át végre "paid"-ről "shipped"-re, vagyis egy hónap csúszással indították el egyáltalán. Remélem ez túléli a feucht-i elosztót, illetve a DHL Deutche Post szállítási "bermuda háromszöget".

A harmadik egy apróság, egy memóriakártya, szintén 2018. november 23-ai rendelés. Az utolsó info az, hogy november 27-én kiszállították.

Az össz rendelsi érték kb. 500 USD. Szóval így vásároljatok a Gearbesten. Vagy ha nekem nem hiszel, úgy gondolod, peches szériában vagyok, menj fel a magyar prohardver, vagy a logout Gearbest fórumára. Közel 30.000 hozzászólás, elég rákeresni "Feucht"-ra vagy elolvasni néhány oldalt, és szembesülhetsz azzal, mi is az a Gearbest.

Még annyi: Aliexpressen közel száz rendelésem volt, egyszer jött hibás termék, 5 nap múlva számlán volt a pénz. Ezekkel lassan egy hónapja - a "becsült szállítási idő" után, illetve 10 nappal a feuchti eltünés óta - küzdök telefon ügyben, érdemi előrelépés nincs.

Ja, és a csúcs: a Terms and Conditions"-ban elolvashatjátok, hogy a Gearbest semilyen felelősséget nem vállal a szállításért, az a vevő felelőssége. Ilyen a világon nincs, Kína WTO tag, 1914. óta UPU (posta világszövetség) tag. Ezért működik úgy a világon az összes postaszolgáltatás, hogy mindaddig az eladóé a termék, amíg át nem veszed, ezalól kivétel a Gearbest, mert rá még a székhelye szerinti anyaország - Kína - által aláírt nemzetközi megállapodások sem érvényesek. Szerinted hogyan állnak hozzá egy reklamációhoz, ha esetleg Te is pórul jársz, mint eddig oly sokan?

2019. jan. 4. 15:46
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!