Online rendelésnél egy webáruház 3 hét után megteheti, hogy elfogyott termékre hivatkozva nem küldi el nekem a terméket?
Figyelt kérdés
Majdnem 3 hete rendeltem 2 azonos terméket (csak más-más színben). Azonnal paypalon keresztül kifizettem mindkettő árát. 2-4 napot ígértek bolti átvétellel. 2 hét után újra levontak egy termék árát és megírták, hogy a másik időközben elfogyott.
Megtehetik, hogy csak így törlik az egyik terméket, miután több, mint 10 napig késtek a szállítással és nem lehetett őket sehol utólérni?
2017. okt. 31. 09:58
1/2 anonim válasza:
Ha nem volt nekik, akkor kénytelenek törölni.
2/2 A kérdező kommentje:
De 3 hete amikor rendeltem új termékként volt fent és ők kavarták el a rendelésem. Nem kellene megoldanijuk, hogy a boltba kiküldöttből visszahívjanak vagy a gyárból rendeljenek?
2017. okt. 31. 17:14
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!