Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Kifizettethetnek velem olyan...

Kifizettethetnek velem olyan szolgáltatást amit nem is vettem igénybe?

Figyelt kérdés
Szerdán foglaltam egy limuzint holnapra. Sajnos a program elmarad így le szerettem volna mondani de a telefonba azt mondták nem lehet, ki kell fizetnem az egész utazás árát. Azt se mondták el hogy mégis hol vagy kinél kéne fizetnem és se az emailben se az oldalon nem írták hogy ilyenkor a teljes árat ki kell fizetni. (azt se írják hogy meddig lehet lemondani) Vip limuzin társaságról lenne szó. Valaki megtudná mondani hogy akkor köteles vagyok e fizetni?

2017. szept. 14. 18:47
1 2
 1/16 anonim ***** válasza:
60%
A szerződésben mi áll ? Elvitted nem , akkor ennyi a buli .
2017. szept. 14. 19:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/16 A kérdező kommentje:
Csak visszaigazoló emailt kaptam amiben az van hogy rögzitették az adataimat, a foglalást +az ár
2017. szept. 14. 19:12
 3/16 anonim ***** válasza:
60%

És a weblapon sincs egy "felhasználási feltétel" vagy hasonló? Biztos van...


Az meg teljesen érthető, hogy lefoglaltál egy autót sofőrrel és ki kell fizetned. Ha egy héttel előbb mondod le akkor tudnak szerezni más fuvart, ma este holnapra már ez nem kivitelezhető...

2017. szept. 14. 19:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/16 Koplárovics Béci ***** válasza:
60%
Gondolom volt valamiféle ÁSZF vagy ilyesmi, amit bepipáltál megrendeléskor, hogy azt elolvastad és elfogadod. Ha ebben le volt írva, hogy a megrendelés nem visszavonható, akkor igen, kifizettethetik.
2017. szept. 14. 19:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/16 A kérdező kommentje:
nem az oldalon hanem gmailben foglaltam,igy nincsen. és az oldalonaz ajánlatkérésnél nincs ilyen szerződési feltétel
2017. szept. 14. 19:41
 6/16 anonim ***** válasza:
95%

Nos, nem tudom, Te miért nem vetted észre, de világosan leírják a Rendelési feltételeknél, hogy:


"Rendelési feltételek


A rendelés véglegesítésével, elfogadom a rendelési feltételeket.

Limuzin bérlés feltételei:


Bizonyos címek esetén előfordulhat, hogy a limuzin a méreteiből adódóan nem tudja megközelíteni a célállomást, ilyenkor a sofőr telefonon egyeztet az új találkozási ponttal kapcsolatban a megrendelővel. Természetesen mindent elkövetünk, hogy a lehető legközelebb álljon meg az autó az elképzelésekhez képest.


A sofőr jogosult az erősen ittas állapotban lévő utasokat felszólítani a kiszállásra, és az utazás azonnali megszakítására!


A Limuzinok belsejében keletkezett károkért minden esetben a megrendelő a felelős! Kérjük vigyázzanak a tisztaságra, mert amennyiben a fuvar után a limuzin belseje extra takarítást igényel, abban az esetben a tisztítás díja a megrendelőt terheli, melynek összege 30.000Ft.-


A limuzinban dohányozni TILOS!


Limuzinunk az Ön által megadott helyszínen veszi fel Önöket. A bérlés ideje alatt az útvonal szabadon választott. A sofőrre is bízhatják, de Önök is javasolhatnak. Fontos azonban, hogy az autó csak a KRESZ szabályai szerint közlekedhet. Ennek megszegésére még a sofőrt sem kérhetik! Ez kiemelten fontos az utasok ki- és beszállásánál (Kérjük, vegyék figyelembe a sofőr utasításait!). A megállásoknál öltönyös sofőrjeink ajtót nyitnak Önnek.


Amennyiben ÁFA -s számla igénye van, úgy azt minden esetben a fuvar teljesítése után postai úton küldjük meg az Ön részére.


AMENNYIBEN A MEGRENDELT SZOLGÁLTATÁS AZ ESEDÉKESSÉGE ELŐTT EGY HÉTEN BELÜL LEMONDÁSRA KERÜL, ÚGY A MEGRENDELŐ KÖTELES KIFIZETNI A TELJES VÉTELÁRAT."


[link]

2017. szept. 14. 20:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/16 anonim ***** válasza:
87%
Az lényegében mindegy, hogy e-mailben, telefonon vagy füstjelekkel rendelted. Ha le van írva a weblapon akkor jogos.
2017. szept. 14. 20:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/16 anonim ***** válasza:
13%
Írd meg nekik a történetet: homar.blog.hu
2017. szept. 15. 06:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/16 anonim ***** válasza:
60%

8-as, mégis mit írjon meg nekik???

Hogy nem olvasta el a rendelési feltételeket?


Semmi becsapás nincs a dologban - egyszerűen a kérdező nem "tudatos vásárló", nem volt hajlandó átolvasni a rendelési feltételeket - így pórul járt.


A Booking.com-on sok szállás pont ugyanígy működik: ha x időn belül mondod le, amikor már nem tudnak újabb vendéget szerezni a helyre, akkor az első éjszakát, de akár többet is ki kell fizetni - épp ezért én pl. roppant óvatosan "mozgok"/foglalok a Bookingon.

2017. szept. 15. 07:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/16 anonim ***** válasza:
30%
Sajnos egyetértek az előttem szólókkal. Ha le volt írva, hogy a foglalás meddig mondható le díjmentesen, akkor bukta és fizetni kell. A cégek sem máltai szeretetszolgálatok, ha te már túl későn mondod le, nem tudják máshová már bérbe adni nekik ez kiesést jelent. Ezért van megszabva meddig mondható le. Ahogy előttem írják: a booking.com is ilyen. Mi is szoktunk szállást foglalni, meg van adva, hogy előtte max 2 héttel még lemondható, de utána már 100%-ban fizetni kell, ha megyek, ha nem.
2017. szept. 15. 08:59
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!