Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Emagról rendeltem egy terméket...

Emagról rendeltem egy terméket, ami meghibásodott egy idő után. Elküldtem garanciára, még a garancia intervallumon belül, de a terméket már 1 hónapja se jött meg, ez normális?

Figyelt kérdés
Üzit is küldtem de semmi.
2017. aug. 31. 15:23
 1/3 anonim ***** válasza:
Igen normális.
2017. aug. 31. 15:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 anonim ***** válasza:
igen, az emag ilyen. román székhelyű cég, tehát azon sem lepődnék meg, ha egy romániai szervízpartnernél intézik a termék javíttatását, hisz nem gyártói garancia van a termékek többségére, hanem ők vállalják, általuk szerződött cégek segítségével.
2017. aug. 31. 19:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 anonim ***** válasza:
Nekem olyan is volt, hogy magyar cég "szervizelt" és egy hónapba telt mire azt mondták, hogy nem terjed ki a garancia az adott hibára. Garancia bukta és küldik vissza úgy, hogy semmit nem csináltak. 1 hónapig ültek ezen.
2017. aug. 31. 21:53
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!