Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Létezik olyan módja az utánvét...

Létezik olyan módja az utánvétnek, amikor a címzett a fizetés előtt megtekintheti a csomag tartalmát?

Figyelt kérdés
2017. jún. 28. 00:40
1 2
 1/11 anonim ***** válasza:
56%

Ha lenne ilyen szerintem mar mindenki igy venne at a csomagokat.

De jo otlet lenne :)

2017. jún. 28. 01:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/11 anonim ***** válasza:
56%
A megrendelő örülne ennek, a postás viszont nagyon nem.
2017. jún. 28. 05:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/11 Koplárovics Béci ***** válasza:
57%

Gondolj bele abba, hogy mi bizonyítja a feladónak, hogy amikor a felbontott csomagját visszakapja, hogy "nem volt benne semmi", azt nem a szállító egyedül, a szállító és a vevő nyúlta le, vagy valóban nem volt benne semmi?

Egyszerűen a biztos dolog a személyes átvétel, de még ez sem biztos, hogy elég, mivel lehetnek egy termékben olyan hibák, amik nem jönnek ki azonnal. Szóval egy adás-vétel alapja a BIZALOM. Legyen az akár eladó, akár vevő.

2017. jún. 28. 07:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/11 anonim ***** válasza:
53%
Az eMag-nál valami ilyesmi van, de szerintem ott csak azt nézheted neg, hogy az eMagos dobozon belül a termék eredeti csonagolása egyben van-e.
2017. jún. 28. 07:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/11 A kérdező kommentje:
Köszönöm a válaszokat. Hardverapróról szeretnék vásárolni egy elektronikai cikket, vidék, mindenképp a posta segítségét venném igénybe, csak nem szívesen vásárolok olyan eladótól, akinek 0 értékelése van. Így valóban marad a bizalom (szolgáltatás híján), de melyikőnk nem járt még úgy, hogy megelőlegezte, és nem kellett volna? :( :)
2017. jún. 28. 08:59
 6/11 anonim válasza:
Van olyan webárúház amelyik kifejezetten kéri, hogy átvételkor ellenőrizd, hogy minden megvan-e és sértetlen-e.
2017. júl. 3. 03:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/11 anonim válasza:
42%
Szerintem ilyet lehet. Több helyen olvastam, hogy felbonthatod, megnézheted (bár a kipróbálás nem játszik), és ha valami nem tetszik/nem jó/ránézésre hibás, akkor a postásnak/futárnak fel kell vennie jegyzőkönyvet, és vissza kell vinnie. Az nyilván nem működik, hogy kiveszed, nem fizeted ki, és mondod, hogy vigye vissza a dobozt. KÖLCSÖNÖS bizalom. Egyszer a Media Marktból érkező csomagnál a kézbesítő ajánlotta fel, hogy bontsuk ki, megvan-e minden alkatrésze a porszívómnak. Ha meg nem működik a cuccod, akkor 1. csak van pár napos garancia a webáruháznál is 2. valami EU-s szabályozás kötelezővé teszi a vásárlástól való elállási jogot. Asszem 14 nap. De ennek nézz utána. Ha még nem csúsztam nagyon le a válasszal. :D
2017. júl. 3. 09:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/11 anonim válasza:
Ha az Auchanban veszel hűtőszekrényt, mosogatógépet az ugyan nem utánvétes, de amikor meghozzák a legények szakszerűen kibontják és kérik ellenőrizd, hogy nem sérült-e. A csomagolóanyagot és az esetleges régi üzemképtelent ingyen elviszik csak az üzembehelyezést nem vállalják.
2017. júl. 3. 12:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/11 anonim válasza:
55%

Vannak más gondok is: a webárúházak többsége külső futárszolgálatokat vesz igénybe. Na ott vannak különbségek: Van amelyiknél lehet kártyával fizetni, van amelyik készpénzes (nincs kártyaolvasója). A készpénzesnél elő kell készülni a pénzzel, mert nem biztos, hogy tud vissza adni.

Másik eltérés: Van (például a DPD) amelyik a szállítás előtti napon értesít, hogy holnap jön sőt a szállítás napján reggel, egy óra pontossággal még egyszer megmondja, hogy mikor legyél otthon. Van azonban olyan is aki nem küld üzenetet, csak váratlanul szól a kaputelefon, hogy itt van. Az utóbbi azért kellemetlen mert otthon kell ülni fogadásra készen esetleg több napon keresztül.

2017. júl. 3. 12:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/11 A kérdező kommentje:

Annó, amikor a Visegrádi utcában egy számítástechnikai szaküzletben (nem akarom reklámozni) vásároltam, ők is kibontatták velem a vásárolt terméket, de futárszolgálat még sosem ajánlott fel ilyen lehetőséget, és pont ezért gondoltam, hogy milyen nagyszerű lenne, ha használtan, magánszemélytől vásárolt cikk esetén legalább azt tudnám ellenőrizni, hogy valóban benne van-e a csomagban az a termék, amiért fizetek.

Én olyat is tapasztaltam már, talán a GLS futárszolgálat jóvoltából, hogy vártam egész nap a csomagot, kaptam is róla értesítést (valóban akad olyan, aki nem, vagy csak a napot jelöli meg, de a 9-17 óra egy elég bosszantó időintervallum...), DE nem jött senki, majd nekem kellett telefonálgatnom, hogy mi a helyzet. Egy hölgy többszöri hívásomra elnézést kért, ott maradt a raktárukban. Szóval azt hiszem, sokan nem kedveljük túlságosan az egyik-másik által nyújtott szolgáltatásokat. A kedvencem: Várható kiszállítás: dátum :) Várható? Köszi.

2017. júl. 3. 22:57
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!