Létezik olyan módja az utánvétnek, amikor a címzett a fizetés előtt megtekintheti a csomag tartalmát?
Ha lenne ilyen szerintem mar mindenki igy venne at a csomagokat.
De jo otlet lenne :)
Gondolj bele abba, hogy mi bizonyítja a feladónak, hogy amikor a felbontott csomagját visszakapja, hogy "nem volt benne semmi", azt nem a szállító egyedül, a szállító és a vevő nyúlta le, vagy valóban nem volt benne semmi?
Egyszerűen a biztos dolog a személyes átvétel, de még ez sem biztos, hogy elég, mivel lehetnek egy termékben olyan hibák, amik nem jönnek ki azonnal. Szóval egy adás-vétel alapja a BIZALOM. Legyen az akár eladó, akár vevő.
Vannak más gondok is: a webárúházak többsége külső futárszolgálatokat vesz igénybe. Na ott vannak különbségek: Van amelyiknél lehet kártyával fizetni, van amelyik készpénzes (nincs kártyaolvasója). A készpénzesnél elő kell készülni a pénzzel, mert nem biztos, hogy tud vissza adni.
Másik eltérés: Van (például a DPD) amelyik a szállítás előtti napon értesít, hogy holnap jön sőt a szállítás napján reggel, egy óra pontossággal még egyszer megmondja, hogy mikor legyél otthon. Van azonban olyan is aki nem küld üzenetet, csak váratlanul szól a kaputelefon, hogy itt van. Az utóbbi azért kellemetlen mert otthon kell ülni fogadásra készen esetleg több napon keresztül.
Annó, amikor a Visegrádi utcában egy számítástechnikai szaküzletben (nem akarom reklámozni) vásároltam, ők is kibontatták velem a vásárolt terméket, de futárszolgálat még sosem ajánlott fel ilyen lehetőséget, és pont ezért gondoltam, hogy milyen nagyszerű lenne, ha használtan, magánszemélytől vásárolt cikk esetén legalább azt tudnám ellenőrizni, hogy valóban benne van-e a csomagban az a termék, amiért fizetek.
Én olyat is tapasztaltam már, talán a GLS futárszolgálat jóvoltából, hogy vártam egész nap a csomagot, kaptam is róla értesítést (valóban akad olyan, aki nem, vagy csak a napot jelöli meg, de a 9-17 óra egy elég bosszantó időintervallum...), DE nem jött senki, majd nekem kellett telefonálgatnom, hogy mi a helyzet. Egy hölgy többszöri hívásomra elnézést kért, ott maradt a raktárukban. Szóval azt hiszem, sokan nem kedveljük túlságosan az egyik-másik által nyújtott szolgáltatásokat. A kedvencem: Várható kiszállítás: dátum :) Várható? Köszi.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!