Amazon, rendelés megadása után vettem észre, hogy rossz házszámot adtam meg. Korrigálható?
Igen. Ha a piacteréről rendeltél (tehát nem ténylegesen az Amazontól, hanem egy harmadik féltől, aki ott árul), akkor az eladónak kell ezzel kapcsolatban írni. A rendelésednél (Open Orders) szerintem van olyan lehetőség, hogy Contact Seller, vagy valami hasonló. Ha meg sima Amazonos cucc, akkor itt az Amazon vonatkozó FAQ-ja (.com-os, de mindenhol ugyanez):
Már elhagyta a depot (USA-ból jön). Hol tudom megnézni, hogy ki az eladó? Most regisztráltam Amazonra, ezért a termékért. Ha rámegyek az Orders menüpontra, akkor az alábbi lehetőségeim vannak: track package, return item, leave seller a feedback, archive order.
A "leave seller a feedback" szerintem a szolgáltatás/áru minőségéről való visszajelzést szolgálhatja.
Beletúrtam, asszem erre ráfaragtam:
"About Orders That Can't Be Changed
If an order is marked as "Shipping Soon," it is being prepared for shipment or delivery and cannot be changed.
If your order has shipped and cannot be modified, you may refuse the package or return it using our Online Returns Center .
Important: AmazonFresh orders open to modification will display a You can still add to this delivery message.
If the package will not reach you because of an incorrect address, it will be returned to us as undeliverable and you will need to place a new order. When the carrier returns an undeliverable package to us, you will be issued a full refund (including shipping charges)."
A szállítást Magyarország területén ki végzi, ha az Amazon az eladó, nem harmadik fél? Jobb híján velük próbálnám meg felvenni a kapcsolatot.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!