Hol lehet lejárt élelmiszert forgalmazó boltot bejelenteni?
Vidéki vagyok, és elképesztő a helyzet. Folyamatosan lejárt dolgot veszünk, kb 4-6hónapja lejártakat. Az üdítőktől pedig konkrétan gyomorrontást kapok, annyira kifogásolható a minőségük. A nébih járt már kint, de soha nem kaptak büntetést, valahogy elsimítják "egymás közt". Csak az ember elgondolkozik, hogy miért nincs ezen változtatva, ma is csiri-csuri dolgokat vettem kb 2.000 Ft-ért, aminek több, mint a fele le van járva. Az összes üdítő, kockacukor, kristálycukor (pedig ezek nem 2 napig állnak el...), tej, kv tejszín, stb... alap élelmiszerek. Romlandóbbat (pl húsok, felvágottak, sajtok) már nem is veszek, de az embernek néha van pár rossz napja, mikor elfelejt ésszel vásárolni a városban, és kénytelen falun megvenni az ebéd hozzávalóit... (jó, az üdítő egyéb kategória 😉)
Én arra gondoltam, videófelvételt csinálok arról,hogy vásárolok, közel tartva a termékek lejárati dátumát....aztán a videót elküldeni illetékesnek, kérdés, hogy fognak-e vele foglalkozni, illetve nem kerülök-e bajba a video miatt....
Másrészt nálunk nyaral rokon gyermeke, 2 éves, alapból nagyon igényes gyomrú, nagyon nem tenne jót neki, ha egy ilyen incidens miatt mondjuk komolyabb gyomorproblémája lenne :(
Erősen kamuszagú kérdés.
Ha ennyire rossz az a bolt, miért jársz oda vásárolni?
Első vagyok.
06-80-263-244 − Zöld szám a biztonságos élelmiszerekért
Sok fogyasztó nem tudja, hová forduljon, ha élelmiszer-biztonsági szabálytalanságot észlel.
Ezen az ingyenes számon jelentheti be, ha vásárláskor olyan szabálytalanságot tapasztal, amely veszélyeztetheti az élelmiszert.
OK
A Hivatalról
Bemutatkozás
Közérdekű adatok
Kapcsolatfelvétel
Kérdés
Helyi kapcsolatok
Keresés település szerint
Intranet
Belépés
NÉBIH Zöld szám (80/263-244)
Betűméret növeléseBetűméret csökkentése
06-80-263-244 − Zöld szám a biztonságos élelmiszerekért
Sok fogyasztó nem tudja, hová forduljon, ha élelmiszer-biztonsági szabálytalanságot észlel.
Ezen az ingyenes számon jelentheti be, ha vásárláskor olyan szabálytalanságot tapasztal, amely veszélyeztetheti az élelmiszert.
A NÉBIH Zöld számról Következő >>
Mindennapi élelmiszereink biztonságos fogyaszthatósága érdekében Önt is arra ösztönözzük, hogy segítsen az élelmiszer-biztonsági problémák felderítésében és megelőzésében! Tegyen bejelentést, hogy a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (NÉBIH) szakemberei kivizsgálhassák az esetet és megszüntethető legyen a szabálytalanság. A konkrét élelmiszer-biztonsági probléma bejelentése lehetőséget ad arra, hogy a vizsgálatot gyorsan és célzottan, az adott helyszínen elvégezzék.
Adja meg a vásárlás helyét, az üzlet címét, nevét, az élelmiszer nevét, és azt, hogy mikor vásárolta a problémás árut, vagy mikor tapasztalta az üzletben a szabálytalanságot! Ha csomagolt élelmiszerről van szó, a gyártó pontos megnevezését, a termék minőség-megőrzési idejét és a termék gyártási számát is be kell jelentenie.
A jogszabályi előírás arra kötelezi a NÉBIH-et, hogy a beérkezett panaszt, bejelentést kivizsgálja és annak alapján – amennyiben jogsértést tapasztal – megtegye a szükséges intézkedést. A bejelentőt a vizsgálat befejezésekor a megtett intézkedésről vagy annak mellőzéséről értesítjük. Felhívjuk a figyelmet, hogy a névtelen panasz vizsgálata mellőzhető, azaz a NÉBIH mérlegelheti, hogy lefolytassa-e az ellenőrzést.
Nem kamu. Ezt a számot már többször hívtuk, nem csak én, de mások is, és mint írtam, sajnos semmi nem történik. És az eladók pedig kinevetnek mindenkit, aki visszamegy szólni, hogy lejárt termék van.
Egyébként ez az egyik üdítő képe, amit felbontottam, málnás theodóra víz.
[URL= [link]
Bocsánat, valamiért rossz linket rakott be. Ez elvileg már jó.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!