Ti mennyi olyan netes vásárlóval találkoztok akik csak lefoglalnak, érdeklődnek, majd mégse veszik meg?
Jófogáson, Facebook csoportokban mostanában a leendő vásárlók elenyésző része veszi át amit eladnék.
Tele van a tököm, hogy pl. most is az összes babaruhát előszedtem, fotóztam, kiválogatta mi kell, hajtogattam, dobozoltam, erre halogatta egy ideig majd eltűnt..
Szedjem szét? Valamit már töröltem, töltsem újra?
Vagy megbeszéljük, odamegyek és nem jön el..
Vaterán még jobb az arány, de ott is van, hogy törlést kér.. miért nem gondolkodik?
Hiába teljesít jobban az ország ugye.. soknak nincs pénze, de az meg benne van hogy venni akar és ez lesz belőle, (de van aki simán bunkó).
Ne engedd lefoglalni mert más lehet megvenné, kérdezd meg mondjon egyenes választ! megtudja venni vagy nem? igen vagy nem?! ennyi! ha vki szórakozik én le is tiltom a fenébe.
Előre fizessen vagy 97%-os legyen min, így az okés.
Vársz egy adott ideig, ezt közlöd vele utána kész mehet a lecsóba.
Nyilván amikor egyeztetünk, akkor még azt mondja, hogy megveszi.
Postára én is csak a pénzügyek rendezése után szoktam.
Leginkább a helyi vevőkkel van gond, pár százas tételeknél is, pl. egész nap hurcolom, hogy hátha épp akkor hív amikor a környéki boltban vagyok. Bár még ez a kisebb vesződség a szétszedős-pakolós holmikat nem-vásárlókkal, legalább válaszolna, hogy bocs mégsem kell...
jófogáson az érdeklődök 95%a kuka, eltűnik még fizetés előtt, vagy épp új terméket akar 80%kal olcsóbban megvenni..
Fb-n nem hirdetem.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!