Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Daedalus Online pénzkikéréskor...

Daedalus Online pénzkikéréskor mástól is kérte már a szmélyi számát?

Figyelt kérdés
Nyavalyás 10€-hoz kérik.

2017. ápr. 25. 01:38
 1/4 A kérdező kommentje:
Zárójalben meg is jegyzik hogy 11 jegyű, holott a magyar nem 11 karakteres.
2017. ápr. 25. 05:40
 2/4 anonim válasza:

Igen, kérik. A lakcímkártyán található, de tényleg nem 11, csak 10 számjegy. x-xxxxx-xxxx

Egyébként én még idén januárban kértem ki 18€-t, a mai napig nem kaptam meg, e-mailre nem válaszolnak.

2017. aug. 31. 14:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 A kérdező kommentje:
Nekem fizettek. Én nem hagynám elúszni. Próbálj nekik másik e-mail címről is írni, hátha szűrnek, valamint azt hiszem a pontösszesítő oldalon is meg lehet nyomni valamilyen request gombot.
2017. aug. 31. 23:01
 4/4 anonim válasza:
A pontösszesítőn a "request" gombot még január 21-én megnyomtam. Hónapokig nem történt semmi, majd az egyik ügyintézőjüktől április vége felé kaptam egy e-mailt, hogy adatok hiányában nem sikerült a kifizetést véghez vinni, az általa kért adatokat (név, paypal cím, személyi szám...) pótoltam, újra megadtam. Ezek után megint csak nem történt semmi. Május végén írtam újabb e-mailt, mire a pontösszesítő oldalon megjelent, hogy május 31-én megtörtént a kifizetés, viszont a pénzt a mai napig nem kaptam meg. Volt júniusban is egy levelem feléjük, illetve tegnap is írtam egyet. Lehet megpróbálom másik e-mail címről is megreklamálni, ahogy tanácsoltad.
2017. szept. 1. 09:24
Hasznos számodra ez a válasz?

További kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!