DIGI -nél, a bekötéstől számított 4. napon normális ha nincs telefon?
Ilyen dolog a mi területünkön is előfordult már. A "legviccesebb" és egyben a legbosszantóbb az, hogy még be sem tudja jelenteni az ember a hibát - hacsak nincs mobiltelefonja - mert pont a vezetékes telefon szolgáltatás nem működik.
Sokan dicsérik a digi-t, én inkább maradtam a upc-nél. Igaz nagyon drága, de műszakilag megbízható. kopp-kopp.
Több fórumon is utánaolvastam a digi szolgáltatásának. Háááát, én azt mondom, hogy olcsó húsnak híg a leve. Ezzel nem akarok megbántani senkit sem. A minőséget meg kell fizetni. Mindegy, hogy termékről vagy szolgáltatásról van szó. Mondjuk az is igaz, hogy a "régi" nagy szolgáltatók pofátlanul magas díjat minden szolgáltatásért. Ilyen tekintetben nem árt a versenyhelyzet. Legalább van, aki egy kicsit fékezi őket.
Azt mondják azok az előfizetők, akik a digi-nél vannak, hogyha bejelentik a hibát, akkor elég gyorsan kijavítják a szolgáltató szakemberei. Csak kérdés, hogy mikor fog ismét előjönni ugyanaz a hiba vagy esetleg más hiba ?
Nálunk a villanyoszlopokon lévő fehér színű digi-s csatlakozó dobozok fedele elég sok helyen nyitva van. Gondolom ez így nem üzemszerű. Mondjuk ezt a dolgot csak az veszi észre, akit célirányosan a dobozok érdekelnek. (Minden cég úgy működik, amilyen az irányítás.)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!