Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » A dpd futárral kellett volna,...

A dpd futárral kellett volna, hogy megjöjjön a termékem de már egy hetet késik, mit tehetnék?

Figyelt kérdés
Egy thehut.com nevű webshopról rendeltem egy terméket 5000.-Ft értékben de a szállítás már csúszik egy héttel és ez még nem minden mert a dpd futárszolgálatot akárhol keresem, legyen ez email vagy telefon, még egy dolgozóval se sikerült beszélnem. A webshop nem hiszem, hogy hibázott volna mert emailezek velük, a dpd-re gyanakszom. A pénzemet nem akarom visszakapni bár a webshop biztosan visszafizetné, nekem csak a termékem kell, kihez vagy mihez tudnék fordulni?

2017. márc. 19. 11:41
 1/3 anonim ***** válasza:
100%
Hìvd fel a DPD-t. Van egy csomagszàmod, az alapjàn tudnak beazonosìtani ès tàjèkoztatni.
2017. márc. 19. 12:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 anonim ***** válasza:
100%
Ragszám alapján mit mond az online nyomonkövetés?
2017. márc. 19. 13:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 A kérdező kommentje:
a webshop adott egy rendelési számot de ezt beütve nem talál rendelést a dpd rendszere. (a webshop nem mondta hogy melyik futárszolgálat kézbesítí a rendelésem én néztem utána az oldalukon) itt találtam meg: [link]
2017. márc. 19. 14:42

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!