DPD futár utánvétellel küldtem el egy terméket, és nem elégedett a vásárló. Aztmondta blokkoltatta a futárral az utánvétel átutalását a számlámra. Ez lehetséges?
A futarszolgalat nem hinnem hogy tehet ilyet.
A legkozelebbi kerdesnel, hogy 'me' nem akarnak sokan utanvettel kuldeni semmit', ezt a kerdest fogom idezni...
Szerintem egyszerűen nem fizette ki, a postással visszaküldte. Ez mondjuk dupla szívás mert így utánvét költségét is neked kell fizetni.
Utánvétel soha ne postáz ez eladóként alap.
Dpdt kérdezted már?
Amugy tippre nem hiszem...
Ha blokkoltatta a pénzt akkor nemvolt joga átvenni, ez olyan mintha azt mondanád a boltosnak hogy mégsem kell a cipő mert nem tetszik aztán szó nélkül fogod és kisétálsz kezedben a termékkel fizetés nélkül.
Szerintem szólj neki hogy most vagy szépen saját költségen visszaküldi vagy jogi útra tereled.
Ha online rendelek valamit és baj van vele akkor is csak úgy kapom vissza a pénzem ha visszaküldöm.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!