Ha nem jött meg a rendelt termék mit tudok tenni, hogy visszakapjam a pénzem?
Rendeltem egy oldalról több dolgot, ebből a nagyja megjött.Két árút kivéve.
Ezt jelezték is nekem e-mailben, mielőtt átvettem volna , hogy az a két termék nincs készleten.
Egy hétre rá megjött a csomag akkor írtam nekik , hogy a pénz viszont még nem.
Akkor azt a választ kaptam hogy eltarthat 5 napig is mire visszatudják utalni .
Ez pénteken lesz 3 hete.
Tegnap írtam nekik egy újabb e-mailt , arra még nem kaptam választ .
Elég nagy (de nem magyar székhelyű) oldalról van szó ezért nem is gondoltam, hogy ilyen megtörténhet.
magyar cég?
kártyával fizettél?
mennyi idő telt el a fizetéstől?
SportsDirect.com-ról van szó.Nem akartam leírni ,hátha csak félreértés , ne keltsem rossz hírüket még akkor is ha csak pár ember látja! :)
Kártyával fizettem, 25 napja.
Angliában van a székhelye.
várj még jövő hét közepéig a válaszra, utána indítsd el a bankodnál a charge backet (lekönyvelt kártyatranzakció reklamáció) - azt az összeget kérd vissza a teljes árból, amivel lógnak
a bankodat is kérdezd meg, hogy mi a legkésőbbi időpont, amikor elindíthatod a charge backet!
Soha nem hallottam még erről!
Köszönöm, hogy írtál! Nagyon nagy segítség! :)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!